Gå til innhold

Gammel pc spill. Detektiv


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sitter å tenker på et spill som jeg ikke har spill på maange år.

 

Tipper det er 11år siden jeg spilte det sist. (Tiden flyr)

 

Syntes spillet var kult når jeg var yngre, så hadde vært kult å prøvd det igjen.

 

Det handler om at du var en detektiv/etterforsker.

Som skulle finne kriminelle, du fikk ledetråder om hvordan han så ut, kjenne tegn (f.eks lyder)

Men kunne dra til forskjellige land for å prøve å finne personen.

Hvis du fant personen så kom han/hun i fengsel, og man måtte jobbe videre for å finne neste.

Personene kunne også rømme, og man måtte leite etter de igjen.

 

Noen har som tror de vet hvilket spill jeg tenker på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren altså, er ikke det heller.

Takk igjen hvor alle innspill :)

 

Kom på et par ting til.

 

Det kostet penger å dra til de forskjellige landene, så man kunne ikke alltid dra ditt man ville.

 

Når man drar til en by, så ser man liksom en gate, med mange personer, man hører også bakrundstøy av folk som går, snakker,musikk osv.

Si hvis ledetråden er at personen du leter etter har forkjølelse.

Så er det viktig å vente i den byen man er i, og høre også. Plutselig så kunne man høre en dame hoste, og da tydet det på at man var i riktig by.

 

Haha, det høres sikkert ut som et tåpelig og dårlig spill. Men det hadde vært så morro og prøvd det igjen.

 

Kan tenke meg at spillet kom ut i 98/2000 tallet når jeg tenker meg om :)

Lenke til kommentar

Søren altså, er ikke det heller.

Takk igjen hvor alle innspill :)

 

Kom på et par ting til.

 

Det kostet penger å dra til de forskjellige landene, så man kunne ikke alltid dra ditt man ville.

 

Når man drar til en by, så ser man liksom en gate, med mange personer, man hører også bakrundstøy av folk som går, snakker,musikk osv.

Si hvis ledetråden er at personen du leter etter har forkjølelse.

Så er det viktig å vente i den byen man er i, og høre også. Plutselig så kunne man høre en dame hoste, og da tydet det på at man var i riktig by.

 

Haha, det høres sikkert ut som et tåpelig og dårlig spill. Men det hadde vært så morro og prøvd det igjen.

 

Kan tenke meg at spillet kom ut i 98/2000 tallet når jeg tenker meg om :)

ja nå tror jeg kanskje jeg skjønner hvilket spill du tenker på. tror det var på PS1 åsså om jeg ikke husker feil. det var en mann du spilte, han hadde rødt/orange hår? husker ikke hva det het da..

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...