Gå til innhold

Den store H1Z1 tråden


Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som noen har laget en dedikert tråd for dette spillet enda, derfor gjør jeg det nå.

 

H1Z1, et zombie-survival spill er Sony Online Entertainment sitt nye MMO under utvikling, planlagt å bli sluppet en gang i år (kilde: wikipedia) for PC og PS4, og skal være F2P med mikrotransaksjoner tilgjengelig.

 

For de som spilte Star Wars Galaxies vil det være en gjenkjennelig sandbox spillopplevelse i form av crafting, professions og en levende økonomi skapt av spillerne selv. I tillegg vil det være mulig å bygge og drive byer.

 

Spillet baserer seg sterkt på samarbeid og overlevelse, og det vil være en klar fordel å alliere seg eller slutte seg til en gruppering fremfor å gå solo.

 

På hjemmesiden (https://www.h1z1.com/home) kan du melde deg på nyhetsbrev, se noen utvalgte bilder og lese alle detaljene fra spillet.

 

Sony sin avsløring av spillet:

http://www.polygon.com/2014/4/9/5599530/sony-online-entertainment-spills-details-on-post-apocalyptic-mmo-h1z1

 

John Smedley intervju + gameplay

 

E3 2014 trailer

 

Noe du har lyst å få med i spillet? Snakk direkte med utviklerne på deres reddit side

http://www.reddit.com/r/h1z1

 

- Facebook: https://www.facebook.com/H1Z1

- Twitter: https://twitter.com/H1Z1game

- Twitch: http://www.twitch.tv/h1z1

 

Oppdatering 19.06:

 

 


Hello Infected!

Today I was able to play H1Z1 through Steam. It's our first step towards Early Access launch. We don't have a date yet, although it's getting a lot closer. Why don't we have a date? Because instead of marching towards a date, we're marching towards an internal feature list that we've set as the high bar. Things like crafting a bow, shooting a dear in the eye with the bow (yeah we've got that). Prone.. and other features we felt like we needed to add after getting to that original 4-6 week mark we had set out. That turned out to be a version of the game we are proud of, but we knew in our hearts we wanted to add more features.

We don't mean to be coy about the date. We just realized after that initial date it would be smarter to announce it after our feature list was complete. So expect to hear more on the date fairly soon.

In the meantime, we're going to keep updating you via twitch streams of what we're doing. We appreciate your patience and just realize our goals are the same as yours.. an awesomely fun game. We just want to make sure this is a fully featured Early Access release. I'm a big fan of that program, but we refuse to put something out there until we feel like it's up to the standards we've set for ourselves.

Thanks

Smed

(kilde http://www.reddit.com/r/h1z1/comments/28k4ws/update_on_early_access/)

Endret av Deldy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra initiativ! =) her ser du litt mer gameplay i denne videon;

 

 

men det er veldig early aplha som verdenen virker jo ganske tomt, men det som virker helt nydelig er hvordan alt flyter, ikke noe dritt engine som Arma Dayz / Dayz Standalone / Rust hvor ting lagger med en gang det blir mye bygninger og ting som skjer samtidig.

 

Dayz Standalone er jo tidenes scam/ flopp, man ser jo hvor langt de er kommet fram til nå, de har lagt til noen nye bygninger i det gamle chernarus mappet og dette har tatt 1,5 år siden nyttårsovergangen mellom 2012/2013.

Rust virket veldig jalla, men klarte faktisk å underholde en hel god del, veldig artig bygging osv men det blir litt for mye med skyskraperne som går tresifret meter bebyggelse i høyden.

Håper H1Z1 klarer å ta tak i det beste fra rust og dayz.

Noe jeg ønsket som kunne vært anderledes er at h1z1 ikke skulle vært gratis, det legger til en så stor spillerdel som er uønsket i disse spillene, bla Hackerz som kan lage evig med kontoer.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så interessert i konsoll-versjonen, men ser for meg at det kan bli bra dersom det kommer på et senere tidspunkt og ikke samtidig som pc-versjonen.

 

Zenimax skal jo slippe next-gen konsoll versjonen av Elder Scrolls Online nå iløpet av sommeren sist jeg sjekka, mens pc-versjonen har vært ute et par måneder allerede.

Lenke til kommentar

Ser ut som dem går veldig i retningen arkade istedenfor noe mer voksent. Det som gjør DayZ så utrolig gøy, å bruke fantastiske våpensimuleringen dem har i en massiv svær verden. Bare synd dem feiler på alt annet.

Men jeg tror ikke et nytt zombiespill vil røre DayZ før dem lager noe lignende våpenfeeling og like store omgivelser.

Lenke til kommentar

Ser ut som dem går veldig i retningen arkade istedenfor noe mer voksent. Det som gjør DayZ så utrolig gøy, å bruke fantastiske våpensimuleringen dem har i en massiv svær verden. Bare synd dem feiler på alt annet.

Men jeg tror ikke et nytt zombiespill vil røre DayZ før dem lager noe lignende våpenfeeling og like store omgivelser.

Våpensimuleringen der har er ganske nice ja, men jeg føler ikke det hjalp noe særlig med alle disse hackerne og lagg, svære fps drops etc. den røde desync greia er vel noe av det værste med hele spillet, lol... tror h1z1 klarer å få gjort disse tingene bedre, dog håper våpen blir bra gjennomført, og at spillet ikke oversvømmes av våpen

Lenke til kommentar

Ny trailer fra som ble vist på e3,

 

off, mye nytt og spennende! skal bli morro å se..... på 36 sekunder står de der å bare ganger newbies som f****.... minner meg om DAYZ Pkp slakte stil !!! ;D

 

 

Bra.

Jeg har ikke vært hjemme på noen dager, har derfor ikke hatt mulighet til å oppdatere førstepost før nå.

 

Synes animasjonene i den trailern virket ganske upolert, men det blir vel bedre etterhvert.

Endret av Deldy
Lenke til kommentar

Har tro på at vi kan få et godt spill av denne sjangeren nå. Mange klager på at dette er en oppbrukt sjanger, men er uenig der. Uansett om det er mange spill av denne typen i dag så suger alle balle. Alle er laget av småe studioer som hiver seg over et alt for stort prosjekt. Tenker da på dayz som jeg mener er den største scammen noensinne. (Standalone) Blir godt å ha et ordentlig studio bak rattet denne gangen. :)

Endret av Tønne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tro på at vi kan få et godt spill av denne sjangeren nå. Mange klager på at dette er en oppbrukt sjanger, men er uenig der. Uansett om det er mange spill av denne typen i dag så suger alle balle. Alle er laget av småe studioer som hiver seg over et alt for stort prosjekt. Tenker da på dayz som jeg mener er den største scammen noensinne. (Standalone) Blir godt å ha et ordentlig studio bak rattet denne gangen. :)

hehe enig der as, ble lurt til å kjøpe early acess .... de vil aldri klare å få ting til å flyte bra med mer enn 50 spillere på en server, er ingen andre zombie spill osv som har vært regnet som bra nok så det er fremdeles nok av plass i denne sjangeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...