Jump to content
Sign in to follow this  
VampeN?

Turnering: Fredagsturnering

Recommended Posts

Turnering for gøy som en fin start på helga!2 grupper av 8 lag med sluttspill.Ingen premie, annet enn den store æren!Følgende maps kan brukes: de_nuke, de_train, de_cache, de_inferno, de_dustII, de_mirageDere velger selv hvilke maps i samarbeid med motstander!Hjemmelaget stiller server som alltid! (Laget som er oppført først)

Gå til turneringssiden

Skulle helst sett at det er dobbelutslag selv. :)

Det er endret til dobbeltutslag reqless :)

er det låv med utenlanske spillere? :D

ja, må være registrert på gamer.no med steamid

kan folk som har VAC ban fra andre spill være med i turneringen?

Ja, bare det ikke er no snusk i cs :)

Altså en gammal vac ban gjør heller ikke noe. Men om blir en admin overbevist om cheat så blir hele laget det gjelder fjernet umiddelbart :)

Tråden åpnes igjen etter å ha vært stengt grunnet mye krangel.

Vennligst hold innleggene saklige og hyggelige. Jeg henviser ellers til våre retningslinjer for kommentarer: https://www.diskusjon.no/guidelines

Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas ved å sende en personlig melding.

Synes faktisk man burde bestemme maps selv. Hvis det er uenigheter kan en bare knife om å velge map, eller elminere ett og ett map til det bare er ett igjen

hei!

Dere kan gjøre som EitZey, elimineringsmetoden :) Tror det er det beste. Om vi velger maps for dere, så er det lett at det blir noen sure tryner :p så jeg håper og tror dere løser dette på en finfin måte med eliminasjon :)

blir det irc? eller skal alt gå igjennom denne siden? blir litt vanskelig å få kontakt og sånt via her..

Jeg har ingen irc server dessverre. Mener at det skal gå å poste bilder her under hver match når dere og legger inn resultatet

Du treng ikke irc server, så lenge du har irc, så lager du for eks "/j fredagsturnering" og første som er inne på den irc channeln er admin :D, kan ordne vis dere vil?

Du treng ikke irc server, så lenge du har irc, så lager du for eks "/j fredagsturnering" og første som er inne på den irc channeln er admin :D, kan ordne vis dere vil?

okey, jeg kan se hva jeg får til, ok?