Gå til innhold

Hva får vi hvis vi blander Skyrim og Banished?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Skal prøve det ut når det kommer men ville ikke vært dumt om de ombestemte seg og hyrte inn skuespillere. Gjerne amatører. Noe iallefall. Liker ikke dønn stille spill.

Lenke til kommentar

Ja dette er vel i teorien sånn de felste rpg'er burde være. Hvorfor gjør ikke de store utviklerene dette....(?)

 

Som andre i tråden... når utviklere med de riktige tankene prøver seg på dette uten å ha fundingen til det er det dessverre for stor sjangs til at de biter over for mye og at de ulike elementene ikke er gjennomarbeidet og at nøkkelelementenene (combat, gui etc.) blir for enkle.

(*host* Mortal *hark* Online *kremt*).

Så ja dessverre liten sjangs for at det kan levere.

 

Også pluss for nice exterior. Interior synes jeg ble litt for retro.

 

Enig i at kjente stemmeskuespilelre blir for kostbart for prosjekter og lett kan gå på beskostning av andre ting. Men jeg synes f.eks TESO greide seg akkurat med dette.

Kjente folk selger jo også spill.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke la hvem som helst sende inn ¨sin stemme¨ og dermed få det gratis? Kuult å høre sin egen stemme i et spill som dette og jeg er sikker en drøss med mennesker ville delta ¨for free¨.

Vil ta evigheter å sile ut alle dei med elendig opptaksutstyr. Men om nokon da har ein skikkelig rå stemme, kunne dei tatt ein tur til eller sendt personen til dei og få ordnet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...