Gå til innhold

31.mai - Verdens Røykfrie dag...Hehe!


Anbefalte innlegg

Hvordan markerer dere Verdens Røykfrie dag? Er det mange som tenker å slutte i dag?

 

Ikke jeg hvertfall! I dag er det nøyaktig 5 år siden jeg begynte å røyke fast! :-) Så her blir det feiring med tur til Severige sammen med kjæresten og noen venninner for å kjøpe masse røyk! Så skal vi røyke så mye vi kan, ute blandt folk! En slik dag får meg bare til å ville røyke mer! :-P

 

I'm a smoker, not a quiter! :-D

 

Vi jentene har veddemål på hvem som klarer å røyke mest i løpet av dagen i dag, og jeg regner med å hvertfall klare 3x25pk med Prince. Har jo allerede røyka 10 sigg siden jeg våkna! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å röyke omtrent like mye som en hvilken som helst annen dag, altså ca. 20-30 sigaretter, avhengig av hvor sent jeg legger meg.

 

I år blir det 25 år siden jeg begynte å röyke. Har forsökt å slutte en gang, da holdt det i et par dager.

 

Jeg vil ikke anbefale noen å begynne, men kommer nok ikke til å slutte med det förste heller.

Lenke til kommentar

 

Du får nyte det så lenge det varer ja.. :lol:

Haha! :-D

 

Nå sitter jeg og jentene mine å nyter livet på brygga i Strømstad, med softis og Prince! :-) Jeg er allerede i gang med dagen andre 25 pakk! :-)

 

Haha, jeg føler meg nesten sunn her jeg sitter med snusen under leppa :w00t:

Lenke til kommentar

..The average fertility in his study was correlated at −0.86 with IQ for white women and −0.96 for black women.

Vining argued that this indicated a drop in the genotypic average IQ of 1.6 points per generation for the white population, and 2.4 points per generation for the black population..

..It's very clear that people with low IQs are the ones who choose to smoke. It's not just a matter of socioeconomic status - if they are poor or have less education..

#yolo

Endret av fenele
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

..The average fertility in his study was correlated at −0.86 with IQ for white women and −0.96 for black women.

Vining argued that this indicated a drop in the genotypic average IQ of 1.6 points per generation for the white population, and 2.4 points per generation for the black population..

..It's very clear that people with low IQs are the ones who choose to smoke. It's not just a matter of socioeconomic status - if they are poor or have less education..

#yolo

 

 

Også har man undersökelsene gjort ved universitetet i Köbehavn:

 

Research shows that tobacco simply increases the brain's capacity for work - both the speed, endurance and concentration. The effect is also seen using nicotine gum and patches, but not nearly the same strength as smoking. The reason is that when nicotine is inhaled through the smoke, then it hits the brain quickly & efficiently - in seconds - and gives it a "kick". The effect lasts for 25-60 minutes.

 

Det finnes ikke noen faktiske bevis som konkluderer med intelligens i hverken den ene aller andre retningen når det gjelder röyking.

 

At röyking har negative effekter på helsen er det ikke noen tvil om. Men det blir for dumt når man hele tiden skal forsöke å kalle andre mennesker idioter pga valgene de har tatt.

 

Når det er sagt, TS virker ikke helt ferdig utviklet. Röyking er ikke töft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...