Gå til innhold

[Løst] Bryet verdt å legge en Asus X73S ut for salg?


Anbefalte innlegg

Har en Asus X73S bærbar fra januar 2012 som jeg ikke har bruk for lenger. Men spørsmålet er vel om det er bryet verdt å legge den ut. Noen med tanker om hva jeg kan prise denne til?

 

 

Hovedspesifikasjoner:

  • Skjerm: 17.3” LED skjerm med 1600 x 900 oppløsning.
  • Prosessor: Intel Core i5-2430M prosessor
  • Skjermkort: NVIDIA GeForce GT 540M
  • Minne: 6GB RAM.
  • Lagringskapasitet: 500GB harddisk
  • Optisk enhet: 8X DVD-brenner

Annet:

  • HDMI-utgang for tilkobling til TV
  • Integrert webkamera
  • 4 stk. USB-port
  • Trådløst nettverkskort (802.11b/g/n)
  • Bluetooth
  • Minnekortleser (Secure digital/Multi Media Card)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på du får noe særlig over 4000-4500 kr, da både skjermen er smule utdatert og resten av maskinen.

Nå vet jeg ikke hvor god batterilevetid denne har nå, men vil nok anta batteriet begynner å flate ut etter 2 år.

Nei, jeg regner ikke med noe stort salg. Har i all hovedsak kjørt maskinen på net strøm, menbatteriet er nok ikke det beste lenger.

Helt grei i bruk,men den er ganske enkelt for stor for meg.

 

Takk for tips.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en nesten tilsvarende laptop.

 

Hadde ikke gitt mer enn 1000-1500 kr. Brukte laptoper er ikke noe som selger godt, spesielt når dem er flere år gammel og batteriet blir veldig dårlig etter 2-3 år. Tanken på at andre mennesker har sittet å cummet over laptop-skjermen er ikke noe som tiltrekker meg hvertfall. Kjøper heller ny laptop.. Men det er min personlige mening iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en nesten tilsvarende laptop.

 

Hadde ikke gitt mer enn 1000-1500 kr. Brukte laptoper er ikke noe som selger godt, spesielt når dem er flere år gammel og batteriet blir veldig dårlig etter 2-3 år. Tanken på at andre mennesker har sittet å cummet over laptop-skjermen er ikke noe som tiltrekker meg hvertfall. Kjøper heller ny laptop.. Men det er min personlige mening iallefall.

 

Mitt bruksmønster differensier tydeligvis skarpt fra ditt. Men vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...