Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som spiller/har spilt eller har kjennskap til Lotro (Lord of The Rings Online)?

 

Jeg spiller for tiden champion, lvl 27. Jeg vet at might og vitality er veldig viktig å ha mye av, men likevel har jeg generelt lite kunnskap og ønsker å lære. Jeg har spilt Lotro siden 2009, men likevel har jeg aldri satt meg inn i spillet og karakterene. Jeg har mest spilt for underholdningen og det å kunne være inni denne verdenen.

 

Jeg spiller mye solo, noe jeg liker. Jeg kunne gjerne trengt et par tips og råd om hva slags utstyr, våpen, klær, osv. jeg trenger å ha og hvordan jeg bør mikse disse sammen. Hva slags våpen bør jeg prioritere f.eks?

 

Tusen takk på forhånd! Lurer på om det er flere enn meg som spiller dette spillet... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte aktivt fra 2007 når det kom ut til rundt 2009/10, men mistet interessen etter utviklingen av spillet. Har vært innom et par ganger i året, men ingenting fast.

Jeg spilte også lotro veldig aktivt. Det var synd at de endret på spillet; det ble ikke helt det samme. Men nå har jeg plutselig blitt helt hekta igjen. Prøver å se bort i fra ulempene. Har jo VIP og dermed flere muligheter, men dette med points og alt mulig ødela litt av opplevelsen for min del.

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar

Har lifetime sub, bryr meg ikke om points etc. Syns bare raidene ble dårlig etter "rift" raidet. gud som jeg elsket det! :D

Å, okei! Jeg blir aldri lei av spillet egentlig, haha :D Man kan jo også klare seg helt fint med points i systemet selvfølgelig. Var bare så annerledes enn før, men jeg synes ikke spillet i seg selv har blitt noe dårligere. Jeg er jo helt hekta på det nå, så bra er det jo.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...