Gå til innhold

Nå åpner vi Ekstra for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har vi som ekstramedlemmer noe fordeler? :)

Dere har fått lese alle ekstra-artiklene med tabloid-overskrifter og tvilsom journalistikk.

 

Må ærlig talt le litt av "Ekstra"-tilbudet til Hardware.no nå, for et år siden påpekte vi som var skeptiske at artiklene ikke tilføyde noe nytt man ikke kunne få lest gratis på andre nettsteder, og det synes at Tek ikke har tatt dette inn over seg i det hele tatt. Mener å huske at det var snakk om ca 1500 registrerte i fjor sommer etter en måned, er det flere i dag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

har vi som ekstramedlemmer noe fordeler? :)

 

"Vi feirer 1-års-jubileumet med en annen gave til eksisterende medlemmer. Alle har fått et ekstra spill denne måneden til en verdi av 160 kr på Steam (Metro: Last Light).

 

Dette kommer i tillegg til andre medlemsfordeler som reklamefrie forsider, mulighet til å skru av sporing og høyoppløste ingressbilder.

 

Håper ellers du er fornøyd med abonnementet ditt ? vi tar gjerne imot ris og ros om hvordan vi kan gjøre Ekstra bedre. :) "

Lenke til kommentar

 

har vi som ekstramedlemmer noe fordeler? :)

Dere har fått lese alle ekstra-artiklene med tabloid-overskrifter og tvilsom journalistikk.

 

Må ærlig talt le litt av "Ekstra"-tilbudet til Hardware.no nå, for et år siden påpekte vi som var skeptiske at artiklene ikke tilføyde noe nytt man ikke kunne få lest gratis på andre nettsteder, og det synes at Tek ikke har tatt dette inn over seg i det hele tatt. Mener å huske at det var snakk om ca 1500 registrerte i fjor sommer etter en måned, er det flere i dag?

 

Står jo svart på hvitt 4000 i artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lokalavisa: kr 219,- pr måned

ViaPlay: kr 79,- pr måned

Netflix: kr 79,- pr måned

HBO Nordic: kr 79,- pr måned

Spotify: kr 50,-(?) pr måned

Tek.no: kr 49,- pr måned.

 

Blir fort penger ut av det. :)

Forskjellen her er vel at man faktisk får utrolig mye innhold på de andre tjenestene, mens på Tek.no abb'et derimot, får man gjennomsnittlig under én artikkel til dagen.

 

Drøyt spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lokalavisa: kr 219,- pr måned

ViaPlay: kr 79,- pr måned

Netflix: kr 79,- pr måned

HBO Nordic: kr 79,- pr måned

Spotify: kr 50,-(?) pr måned

Tek.no: kr 49,- pr måned.

 

Blir fort penger ut av det. :)

Forskjellen her er vel at man faktisk får utrolig mye innhold på de andre tjenestene, mens på Tek.no abb'et derimot, får man gjennomsnittlig under én artikkel til dagen.

 

Drøyt spør du meg.

 

Spotify: 49 for kun PC og 99 for mobil offline + PC :)

Lenke til kommentar

 

Lokalavisa: kr 219,- pr måned

ViaPlay: kr 79,- pr måned

Netflix: kr 79,- pr måned

HBO Nordic: kr 79,- pr måned

Spotify: kr 50,-(?) pr måned

Tek.no: kr 49,- pr måned.

 

Blir fort penger ut av det. :)

Forskjellen her er vel at man faktisk får utrolig mye innhold på de andre tjenestene, mens på Tek.no abb'et derimot, får man gjennomsnittlig under én artikkel til dagen.

 

Drøyt spør du meg.

Spotify: 49 for kun PC og 99 for mobil offline + PC :)

 

Ah okei. Har ikke spotify er den eneste jeg ikke har på den listen der, så var litt usikker (og Tek.no Ekstra da, selvsagt).

Lenke til kommentar
Fint at jeg beholder prisen jeg kom inn med når jeg meldte meg med, men skal Søren meg si at jeg nesten finner det MER trivelig om jeg hadde tatt meg en måned i senere tid for å "benk-lese" alt av interessante artikler, ettersom at jeg er ekstremt opptatt av Hardvare på alle områder (GPU, CPU, APU, ddr ram, HDD, SSD, HybridD, Kabinett, kjølere, nye teknologier og SKIKKELIG testing (Single threads, multithreads, multitasking software, hardcore overclocking) av systemer), men når det er sagt så er hardware nyheter kun ferske i en kort periode, så finner jeg ingen vits i det, til tross for alle de andre gode artiklene nye medlemmer kan lese seg opp i.


Uansett, så håper jeg virkelig at Hardware gutta og jentene setter seg selv i høygir, ettersom at jeg finner meg selv i å måtte manuelt søke, teste og studere Spill mus, Profesjonelle gaming skjermer, avanserte innstillinger for ytelse (Kommer an på hvilket spill det er snakk om), beste profesjonelle Headset m.m, der det ender opp med at jeg må kryss-sjekke rundt 10 artikler, butikker og speks, og manuelt søker opp hvordan teknologiene vitenskapelig fungerer i henhold til produkt, for å finne ut hva som FAKTISK er best, hva som FAKTISK betyr noe, og hva som faktisk vil gjøre en positiv forskjell, FØR jeg bestiller noe (en faktisk produkt test er også anbefalt).

HW.no har ikke vært i mye hjelp på mitt oppdrag, som foregikk over 8 uker med av og på lesing av en umenneskelig mengde artikler og sider med tester og fjas. Men om dere derimot setter sammen et ekstra info hjørnet for spesialiserte teknologier, så blir det nok andre boller tenker jeg meg! Jeg snubla over noen FÅ Internet sider som faktisk hadde et info hjørnet, men i henhold til testene dem utførte så venter jeg fortsatt tålmodig på en side som er vitenskapelig nok på litt ANDRE tester av data utstyr. Desto større grunn til å støtte HW.no :)

Lenke til kommentar

Går det an å melde seg anonymt inn og koble det mot brukeren sin? Ikke sikkert alle liker like godt å gi fra seg både navn, adresse, kontonumre, telefonnr. eller hva nå enn dere måtte spør etter.

 

Vi gir jo fra oss mer og mer informasjon. Enten det heter Facebook, Google, you-name-it..

 

HW.no har mye IT-kompetanse, så jeg vil tro det kunne la seg gjennomføre. Jeg bare spør av nysgjerrighet, ikke så mye av behov.

Lenke til kommentar

Går det an å melde seg anonymt inn og koble det mot brukeren sin? Ikke sikkert alle liker like godt å gi fra seg både navn, adresse, kontonumre, telefonnr. eller hva nå enn dere måtte spør etter.

 

Vi gir jo fra oss mer og mer informasjon. Enten det heter Facebook, Google, you-name-it..

 

HW.no har mye IT-kompetanse, så jeg vil tro det kunne la seg gjennomføre. Jeg bare spør av nysgjerrighet, ikke så mye av behov.

 

Hei

 

Alt du trenger for å registrere deg hos oss er en epost-adresse. Vi lagrer ingen annen informasjon, og selve betalingen gjøres gjennom en uavhengig part (PayPal, Dibs eller bitcoins).

 

Som Ekstra-medlem kan du også skru av alle trackingkoder og delingsknapper på sidene våre om du ønsker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har startet min første gratismåned, blir denne forlenget?

 

Nei, gratismåneden løper som vanlig.

 

Det er for øvrig fullt mulig å melde seg ut og registrere seg på ny før den 25. juni. Men da vil du i denne perioden gå glipp av månedens gratis spill, reklamefri forside og de andre fordelene i abonnementet.

Lenke til kommentar

Nytt spill hver måned...?!

You have my attention, explain yourself!

 

Gamer.no gir spillnøkkel til Ekstra medlemmer 1 gang i måneden, så langt har det vært Steam spill via direkte steam nøkkel eller via Humble Bundle som da har Steam nøkkel, Nedlastning eller andre varianter.

 

Spillene er ikke av de største nyhetene, men de har gitt meg flere timer med god små underholdning. Metro Last Light er nok det "nyeste og største" så langt. Ellers så har jeg hatt stor glede av Defenders Quest og Fortix2. :)

 

Regner ikke med at det er noe problem å pose listen over spill som er gitt Ekstra medlemmer, da de kan jo bla i artikkel historikken på gamer.no. ;) (Evt så kan en moderator slettet listen).

Så langt har jeg fått disse:

Metro: Last Light (Steam, Windows/Mac/Linux)
The Blackwell Legacy (Steam, Windows)
Defender's Quest (Humble Bundle-nøkkel, Windows)
Fortix 2 (Steam-nøkkel, Windows/Mac)
Shelter (Steam-nøkkel, Windows)
Victoria II (Steam-nøkkel, Windows)
Hexcells
---
BTW, for de som har Metro Last Light fra før av på Steam, kan man gi bort nøkkelen som kom via ekstra medlemskapet til en kompis i gave?
Lenke til kommentar

 

BTW, for de som har Metro Last Light fra før av på Steam, kan man gi bort nøkkelen som kom via ekstra medlemskapet til en kompis i gave?

 

 

Hei

 

Kodene er ikke koblet til navn, så vi legger oss ikke opp i hva du gjør med spillet ditt. :)

Endret av SiR0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...