Gå til innhold

Nå åpner vi Ekstra for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke ekstra-abonnement, og dere åpner nå de artiklene som krever ekstra-abonnement for alle. Men det gjelder dessverre ikke alle, da de som blokkerer reklame, som meg, ikke får lese. Jeg bare mener at ordet alle er litt misvisende, hvis ikke alle faktisk kan lese.

Hvilken nettleser?

 

Du kan hvitliste Tek.no, så legge inn CSS kode som fjerner reklamen (gjør den usynlig). Dvs reklamen lastes på vanlig måte, men den vil ikke være forstyrrende for deg.

Tek.no tjener penger på at du "ser" den, du ser den ikke. er win win :)

 

Her er koden jeg bruker:

 

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);

 

@-moz-document domain("akam.no"),domain("amobil.no"), domain("gamer.no"), domain("hardware.no"), domain("insidetelecom.no"), domain("mobilen.no"), domain("tek.no"), domain("teknofil.no") {

 

 

.ad-placeholder { left: -2000px !important; height: 11px; }

#wallpaper { display: none; }

 

.article-comments { width: 120% !important; }

 

}

Fungerer fint i Firefox med "Stylish" plugin.

 

------------------------------

 

Kostet ikke Ekstra Kr 29,- i starten, så økte dem til Kr 39,- nå vil de igjen øke den til 49,-?

Litt voldsomt når de frem til nå kun har laget under 1 artikkel til dagen - gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

 

Kostet ikke Ekstra Kr 29,- i starten, så økte dem til Kr 39,- nå vil de igjen øke den til 49,-?

Litt voldsomt når de frem til nå kun har laget under 1 artikkel til dagen - gjennomsnittlig.

 

Helt enig, HW.no må ta i betrakning at alle andre aktører på nettet har startet med betalingsløsninger. Nytter ikke å betale for HW.no, VG, DB, lokal avisa, Nettflix + Spotify, da er det noe som ryker, og da blir det som er dyrest iht til hva du får for pengene.

 

For min del så mener jeg ikke HW.no ekstra er verd det, og når det nå stiger til 49kr måneden så blir jeg helt sikker i min sak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har blitt godt trenet opp til at om det står ekstra på artikkelen så leser jeg ikke den.

Egentlig så er det ikke så mye jeg leser i det hele tatt på hw.no, synes kvaliteten er så som så. Men bruker diskusjon.no og prisguiden.no noe fortsatt, men med betalingsløsninger så bytter jeg om det er hw.no eller aftenposten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke ekstra-abonnement, og dere åpner nå de artiklene som krever ekstra-abonnement for alle. Men det gjelder dessverre ikke alle, da de som blokkerer reklame, som meg, ikke får lese. Jeg bare mener at ordet alle er litt misvisende, hvis ikke alle faktisk kan lese.

 

De som ikke har datamaskin eller er analfabeter kan heller ikke lese artiklene, så du er ikke alene...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...