Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

.

 

Folk trenger ikke å være så spydige altså...Om man ikke bryr seg om slikt så ikke ta deg bryet med å sende meg mobbe mld.

For det var jo nettopp derfor jeg og spurte etter råd om hvordan man bør gå frem. For å ikke få sånne dritt folk etter seg som uansett gir null mening i første omgang.

 

Jeg var kun ute etter noe mer seriøst. Og forklarte GODT at det er derfor jeg ikke var interessert i sånn teit byliv.. Og er passe sjokkert over tilbakemeldingene. Noen av dere burde skamme dere xD

Endret av Planker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Råd meg:

Jeg er en jente. 21 år.

Jeg har aaltid! hatt et ønske om å ha et seksuelt liv. Og å leve ut en del fantasier. Enten alene eller med andre. Derfor ønsker jeg å gjøre det nå. Mens jeg er singel =). Jeg er forfatterlig trofast. Hadde ikke følt et tap om jeg ikke hadde hatt en singel periode nå for å utforske heller. Kan gjøre det selv med meg og egen kropp alene, om jeg hadde vært i et forhold. Derfor jeg vil lære masse akkuratt nå : D Som jeg kan ta med meg videre ^.^

Jeg søker nå etter folk jeg kan være trygg på for knull og hygge. (hehe, høres så direkte og rart ut xD )

Jeg er drit usikker på hvordan jeg skal tørre å gå fram. Jeg har presentasjons angst..Ettersom at jeg ikke er flink. Jeg føler jeg har ingen seksuelle evner. Og ønsker ikke å betale for en nettside. Men ønsker trygghet uten å måtte klistre ansiktet mitt rundt på "plakater" overalt. xD Jeg ønsker gutter og jenter. Aldri vært med jente før. Jeg ønsker faste trygge folk. (En eller flere) Og slik at jeg eventuelt kan hoppe ut fra alt når jeg får en kjæreste igjen.

Vet du hvordan jeg kan finne en som er seriøs som vil ha et ønske om å trene meg ?

For er veldig mange useriøse, og vet ikke helt hvilke sider jeg burde bruke. Jeg er ikke typen som drar på "byen" hver kveld heller.

Jeg kjenner til mange råd og tips fra før og jeg sikter vel mer etter "over den siste kneipen" råd.

Utseendemessing søker jeg hovedsakelig etter "ikke ekle, super usunne, skitne folk". :eek: Folk kan ellers være så ordinære som bare det. Normalen er ikke ille for meg, sålenge det er en tilsynelatende overkommelig person. :). Jeg setter jo pris på noen karakteristiske utseende trekk, men dette ordner seg nok etterhvert ved møter osv =) Jeg tenner veldig på personligheter. Herregud som jeg gjør det. Er jo derfor jeg ender opp med å bare bli bifil... En person jeg bare føler at tar meg under vingen når han eller hun holder rundt meg og som er stødig, er best. Ting som er flaut kan konstateres med at, ja det er det. Men det går fint =) At det ikke er for mye tidspress hver eneste gang er deilig. At alt kan ta lang tid eller bare noen min.... ^.^

Jeg har lyst til å lære meg å ta overtaket :) ..bare la meg gjøre hva jeg vil omtrent... haha .. Jeg er vel både en som gir og en som tar i den seksuelle betydningen. Men vanskelig å gi slipp på alt. Jeg klarer så vidt å tørre å la meg selv prøve å ri liksom...trenger direkte veiledning.

 

personligheten og tryggheten og holdningen samt utføringen blir det viktigste. Personen trenger ikke å være blant de mest selvsikre. Bare personen har troa på soverommet.

MEG

Jeg er 21år. Jente.

Sunn kropp. ca 164cm høy, veier maks gjerne 60kg. Fettprosent på ca 22% om jeg kan stole på vekta. så er godt innenfor normalen og sunn. :)

Jeg vil påstå at jeg er ganske normal utseende messig. Hører at jeg er en passe fristende person men angsten min trekker meg tilbake. hehe : p Så trenger å sprudle meg litt opp på selvtillit fronten der. Og jeg gjør meg klar til det nå! =)

Jeg gleder meg veldig! Og kun angsten og sommerfugler i magen som får det til å høre og se ut som noe annet! :)

(føler meg utrolig dum for å skrive dette her. Men det er vel problemet jeg trenger å komme meg over.)

 

 

Skjønner ikke helt? Er du ute etter en pulevenn? Det finnes vel nettsider for slikt :-)

 

Nettsider som ikke nødvendig vis koster penger... :-)

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Synd du ikke holder til i Trondheim :p
Litt flåsete sagt, men det du beskriver nå har jeg vært borti før, på sett og vis fra begge sider av saken. Du er inne i en spennende periode og jeg vil absolutt råde deg til å gripe denne sjansen du har til å lære og erfare mye nå, det er ikke sikkert den byr seg senere i livet. De erfaringene du kan gjøre nå vil også være med på å hjelpe deg å finne riktig partner senere i livet. Du har en veldig fin innfallsvinkel synes jeg. Jeg vil råde deg til å finne en/ei som gjerne er noe eldre enn deg og som er veldig bevisst på å skille mellom sex og kjærlighet, og som er bevisst på det at sex og vennskap kan kombineres. Det kan det så absolutt, det er i alle fall jeg villig til å skrive under på. Jeg tror ikke sjekke-på-byen-vinkelen er veien å gå nå, og ser at det kan by på en liten utfordring å finne rette lekekamerat. En vei å gå er å delta i chat, forum eller rl aktiviteter der du kan bli kjent med folk. I løpet av ikke så veldig lang tid kan du sniffe ut hvem som har vært ute en vinternatt før og som er kompatible som lekekamerater. Jeg levde en del slik før da jeg dreiv et chatrom. Ble kjent med mange og selv nå, mange år etter skjer det at jeg er i Oslo (bodde på østlandet før) og da er det ikke uvanlig at det blir en og annen trivelig kveld med god mat, kanskje noen glass, trivelig prat, og så sex med tidligere lekevenninner.

Jeg har vel ikke noe konkret godt svar på hvor du bør lete etter dine framtidige lekekamerater, men jeg vil i alle fall si at jeg tror du er på rett vei. Lykke til :)

Lenke til kommentar

I gamle dager gikk vi til ett utested, fant en person vi synes var attraktiv og startet å snakke med den personen, hvis man var god nok reiste man hjem for å trene. Hvis ikke fortsatte man til neste person.

 

Alt var så mye enklere i gamle dager, nå må man rote med nettsider og alt mulig.

 

:p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...