Gå til innhold

Diablo 3 Live Stream - boxer 2 Wizards


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har satt opp en live stream på Hitbox. De har bra tech i forhold til Twitch og jeg tenkte det ville være verdt å prøve. Folk sier de har mye mindre lag og buffering, det virker veldig greit så langt. Dessverre er det ikke mange som bruker det enda, de er fremdeles i beta.. men det tar seg nok opp etter hvert.

 

Spiller Diablo 3 og har 2 Wizards som jeg spiller samtidig noen ganger (multiboxing). Stikk innom http://www.hitbox.tv/rebjorn om dere vil!

 

Her er noen tidligere videoer:

The Tal Rasha Sisters -


Elemental Exposure -

 

Håper dette var riktig sted å poste. Takk og ha en flott dag!

Endret av rebjorn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Haha you didn`t ..

 

OBS for streaming, ISboxer for boxing

 

Greit at du ikke var der på slutten, fant meg 3 elites og ble eid. Tenkte jeg skulle fikse biffen, men det endte med å ikke se så bra ut på TV :-)

Endret av rebjorn
Lenke til kommentar

Vel, prøv 2 da.. å spille 2 er det beste uansett. Man kan med litt skillz spille nesten som man spiller én char. Dét er umulig med 4 chars.. og mye gøyere egentlig. Lettere og bedre på alle måter.

Endret av rebjorn
Lenke til kommentar

Mente vel heller at man er litt limited med 4 chars. Han du referer til er flink, men det er begrensninger for hva man kan gjøre. Han må like mye løpe inn i vegger, stoppe opp for å samle charsene, velge spesifikke talent builds, noen områder er mer gunstige enn andre å gjøre runs i, etc. Han spiller da óg på lavest mulig difficulty i videoene sine.

 

Med 2 chars kan man spille i party med andre, man kan bruke det buildet man vil, spille på høyere difficulty, manøvrere bedre, det er mye mindre downtime med å håndtere loot og townsfolk, osv :)

Endret av rebjorn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...