Gå til innhold

Samletest: Best av de beste


Anbefalte innlegg

Liker å se iPhone tilhengerne sier at iPhone ikke kan sammenlignes på spesifikasjonene fordi den er liten, mens det finnes f. eks. Sony Z1 Compact som er bittelitt større og knuser iPhone totalt på spesifikasjoner.

 

 

Edit: Ikke noe iPhone-hater, bare sier noe som gikk igjen i kommentarfeltet.

Endret av CyborgVI
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

De kunne ha laget en større telefon, men de har funnet den perfekte størrelsen ser du..... :)

Ser også den at de ekstra grammene er slitsomt og løfte for deg.

 

Måle instrumentet fikk ikke målt den lille iphone skjermen ser du.

 

Hvis du leser artikkelen så får du ikke råd til mere enn 16gb hvis du skal gjøre et forsøk på og komme innenfor prisen til de andre. Derav også problemer med at den ikke tar minnekort.

 

Ser ikke at google har fjæret minnekort mulighetene mine. :)

 

Du er en artig skrue.

 

 

Flott å si at du i det minste forsøker å holde deg halvveis saklig. Google har naturligvis ikke fjernet minnekortstøtte, men du kan ikke lenger legge eller kjøre apps fra ekstern minne og det begrenser jo nytteverdien drastisk. Etter det jeg har forstått så har du heller ikke muligheten til å legge offline spillelistene til Spotify eller WiMP separat fra appen heller så dette må da spise fra intern minne. Da vil fort 16GB bli for lite for mange og da vil ikke minnekort hjelpe på denne problematikken, dessverre.

 

Det andre ser jeg ingen vits å kommentere når du ikke engang gjør et forsøk på å holde en saklig diskusjon. Det er alltid herlig med folk som tilsynelatende har andre meninger men ikke klarer å ytre de overhode og dermed ikke være delaktig i diskusjonen.

ingen problem med og lagre offline lister fra wimp til eksternt minnekort jeg ;). (Er ikke rootet!)

Lenke til kommentar

 

Klarer fortsatt ikke å begripe at det er folk i dag som frivillig går for den Android møkka... det er så horribelt elendig og at folk vil faktisk kjøpe og bruke det - helt utenkelig. Men så er det mange ting her i verden jeg ikke forstår.

 

Men når det er sagt, er ganske idiotisk å trekke ned telefon som veier mellom 30 og 50 gram mindre enn konkurentene (dvs opp til 30% lettere) for mindre skjerm og batteri. Dette er konkurranse i hvem som har stappet mest av nyeste komponenter på markedet i størst mulig telefon...

 

Dette er ikke anmeldelse av telefoner - men anmeldelse til maskinvare til mobiltelefoner. Det er 2 helt forskjelig ting. Er bare så ubegripelig lei av å se slike idiotiske saker - begynner nesten å lure på om de er kjøpt og betalt.

 

Artig å se at enkelte iphone-tilhengere plutselig har blitt opptatt av vekt, nå som apple ikke er konsistent dårligst på dette lenger :)

 

AtW

 

:grin2: Haha ja.

Nå går jeg ut fra at Apple-tilhengere ikke er en felles stor organisme, men litt forskjellige meninger. Dog, er det god ironi om man ser på rene stereotypen, som i grunn blir greit gjenspeilt i innlegget.

 

En smarttelefon, som altså er en samling av en mengde forskjellige teknologier, og som gjerne blir en sentral nøkkel inn i teknologiens verden (da den skal kunne kommunisere, styre og hjelpe deg med bla. andre hjelpemidler), blir da naturlig nok vurdert tungt etter nettopp dette...

 

Hvem i all verden ønsker en dum, treg og lite teknologisk smarttelefon? Da kjøper man like gjerne seg en Doro eller gammel nokia og ser seg fornøyd med det.

 

Er det liten og lett du ønsker, så se ikke lenger enn Samsung S2. Kjennes ut som den veier omtrent halvparten av Iphone, så blir et lite sjokk, da iphonen ser liten og lett ut, men er egentlig ganske tung til størrelsen. Ja, ikke er S2'en teknologisk overlegen heller, så man slipper jo å stresse over det også... Hvis problemet er at den ikke koster skjorta, så kan den sikkert selges av meg til dobbel fullpris.

 

Lykkelig eier av Z2 :)

Har hatt iphone 3,3gs og 4. Samsung 2,3 og 5, samt sony xperia z, z1 og nå z2. har også tab z fra sony, og er superfornøyd med disse som jeg innehar nå. Får virkelig "premium" følelse av Z2! Kanon telefon, og den skal ikke byttes på leeeenge!

Problemer med å velge deg ut en telefon eller? :p

BÅDE S5, z1 OG z2? :mellow:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Liker å se iPhone tilhengerne sier at iPhone ikke kan sammenlignes på spesifikasjonene fordi den er liten, mens det finnes f. eks. Sony Z1 Compact som er bittelitt større og knuser iPhone totalt på spesifikasjoner.

 

 

Edit: Ikke noe iPhone-hater, bare sier noe som gikk igjen i kommentarfeltet.

 

På hvilken måte KNUSER en Z1 Compact en iPhone 5S på spesifikasjoner? Tror du må sjekke termologien din litt her.

Lenke til kommentar

 

Liker å se iPhone tilhengerne sier at iPhone ikke kan sammenlignes på spesifikasjonene fordi den er liten, mens det finnes f. eks. Sony Z1 Compact som er bittelitt større og knuser iPhone totalt på spesifikasjoner.

 

 

Edit: Ikke noe iPhone-hater, bare sier noe som gikk igjen i kommentarfeltet.

 

På hvilken måte KNUSER en Z1 Compact en iPhone 5S på spesifikasjoner? Tror du må sjekke termologien din litt her.

 

 

Flere CPU kjerner, mere RAM, MicroSD slot, Wi-Fi 802.11 ac, NFC, høyere oppløsning på skjermen, større skjerm, bedre batteri, bedre kamera og IP58 sertifisert bare for å nevne noe, så jo, den er knuser iPhone 5S på spesifikasjoner.

Endret av Vindicator
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

De kunne ha laget en større telefon, men de har funnet den perfekte størrelsen ser du..... :)

Ser også den at de ekstra grammene er slitsomt og løfte for deg.

 

Måle instrumentet fikk ikke målt den lille iphone skjermen ser du.

 

Hvis du leser artikkelen så får du ikke råd til mere enn 16gb hvis du skal gjøre et forsøk på og komme innenfor prisen til de andre. Derav også problemer med at den ikke tar minnekort.

 

Ser ikke at google har fjæret minnekort mulighetene mine. :)

 

Du er en artig skrue.

 

 

Flott å si at du i det minste forsøker å holde deg halvveis saklig. Google har naturligvis ikke fjernet minnekortstøtte, men du kan ikke lenger legge eller kjøre apps fra ekstern minne og det begrenser jo nytteverdien drastisk. Etter det jeg har forstått så har du heller ikke muligheten til å legge offline spillelistene til Spotify eller WiMP separat fra appen heller så dette må da spise fra intern minne. Da vil fort 16GB bli for lite for mange og da vil ikke minnekort hjelpe på denne problematikken, dessverre.

 

Det andre ser jeg ingen vits å kommentere når du ikke engang gjør et forsøk på å holde en saklig diskusjon. Det er alltid herlig med folk som tilsynelatende har andre meninger men ikke klarer å ytre de overhode og dermed ikke være delaktig i diskusjonen.

Jeg tror jeg er like saklig som deg. Du er flink til å finne smutthull i alle artikler. Du er spesiell. Du har iphone.

http://sourcedigit.com/1913-smartphone-os-global-market-share-data-2014/

 

fin blogg btw.

Lenke til kommentar

Klarer fortsatt ikke å begripe at det er folk i dag som frivillig går for den Android møkka... det er så horribelt elendig og at folk vil faktisk kjøpe og bruke det - helt utenkelig. Men så er det mange ting her i verden jeg ikke forstår.

 

Men når det er sagt, er ganske idiotisk å trekke ned telefon som veier mellom 30 og 50 gram mindre enn konkurentene (dvs opp til 30% lettere) for mindre skjerm og batteri. Dette er konkurranse i hvem som har stappet mest av nyeste komponenter på markedet i størst mulig telefon...

 

Dette er ikke anmeldelse av telefoner - men anmeldelse til maskinvare til mobiltelefoner. Det er 2 helt forskjelig ting. Er bare så ubegripelig lei av å se slike idiotiske saker - begynner nesten å lure på om de er kjøpt og betalt.

Fordi Selvom den er aldri så rafinert så er iphonen fortsatt 3 år bak alle andre nå. OG det merkes når den har desidert dårligst støtte for formater, dårligst skjerm med skamfult stor margin, er tregere med stor margin, mangler all teknologi og støtter ikke minnekort, har samme designet som for 4 år siden og er dyrest til tross for at den er vanskelig å reparere og bruker billigste deler.(ja dette kan du faktisk skjekke).

 

Jeg er enig i at det er bra at den er enkelt å bruke men for noen så er hastighet, muligheter og funksjonalitet viktigere enn at den passer med en halv hånd og er laget av apple.

 

Ikke glem at apple er små i forhold til alle andre så lenge du ikke er i usa eller europa. Ganske få andre land som tar seg råd til et design over funksjon og pris.

Endret av cannibalguppy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Klarer fortsatt ikke å begripe at det er folk i dag som frivillig går for den Android møkka... det er så horribelt elendig og at folk vil faktisk kjøpe og bruke det - helt utenkelig. Men så er det mange ting her i verden jeg ikke forstår.

 

Men når det er sagt, er ganske idiotisk å trekke ned telefon som veier mellom 30 og 50 gram mindre enn konkurentene (dvs opp til 30% lettere) for mindre skjerm og batteri. Dette er konkurranse i hvem som har stappet mest av nyeste komponenter på markedet i størst mulig telefon...

 

Dette er ikke anmeldelse av telefoner - men anmeldelse til maskinvare til mobiltelefoner. Det er 2 helt forskjelig ting. Er bare så ubegripelig lei av å se slike idiotiske saker - begynner nesten å lure på om de er kjøpt og betalt.

Fordi Selvom den er aldri så rafinert så er iphonen fortsatt 3 år bak alle andre nå. OG det merkes når den har desidert dårligst støtte for formater, dårligst skjerm med skamfult stor margin, er tregere med stor margin, mangler all teknologi og støtter ikke minnekort, har samme designet som for 4 år siden og er dyrest til tross for at den er vanskelig å reparere og bruker billigste deler.(ja dette kan du faktisk skjekke).

 

Jeg er enig i at det er bra at den er enkelt å bruke men for noen så er hastighet, muligheter og funksjonalitet viktigere enn at den passer med en halv hånd og er laget av apple.

 

Ikke glem at apple er små i forhold til alle andre så lenge du ikke er i usa eller europa. Ganske få andre land som tar seg råd til et design over funksjon og pris.

 

 

 

Er det desidert dårlig skjerm utelukkende på grunn av størrelse da mener du? Hva gjelder fargekorrekthet og fargespekter så har den jo vært kongen på haugen inntil Galaxy S5 kom ifølge blant annet DisplayMate.

 

Samme design har den vel strengtatt ikke, og hva gjelder ytelse så har den den raskeste SoC hva gjelder enkelt og dobbelttråd ytelse så her forenkler du ting til tusen om du mener at den er så utrolig avleggs hva gjelder ytelse.

Lenke til kommentar

Obs: Nå er vel strengt talt ikke antall kjerner et tall på hvor bra den yter. Det må i så fall være hvor godt den yter i multitrådede oppgaver og singeltrådede, samt hvor mye energi den kaster bort på å utføre operasjonen som teller. :)

 

Ja, er klar over det. Jeg vil heller ha 4 kjerner som tar seg MYE bedre ut av tyngere oppgaver, som f.eks under multitasking som man kan på Samsung sine telefoner men som ikke er helt på samme nivå som hvor kjapt en CPU med 2 kjerner kjører enkle apps. En 2 kjerners CPU som den som er i iPhone 5S vil kjøre apps noen % raskere enn det de 4 kjerners CPU'ene i Galaxy S og Note telefonene har. Men den 2 kjerners CPU'en iPhone 5S vil jo gå i senk så fort den vil få en oppgave som krever veldig mye ytelse (om CPU'en hadde vært i en Galaxy S5 f.eks).

 

Men nå er jo iOS fullstendig handikappet fra før av og kan ikke gjøre noe spesielt som gjør at den ikke akkurat vil trenge flere CPU kjerner på en måte ( ser man bort i fra gaming). Så ser jo grunnene på hvorfor dem ikke trenger flere kjerner så lenge iOS er iOS.

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har Android og dama har iPhone.

 

Det er én eneste ting jeg misunner henne med iPhone:

Airplay.

 

Nå har jeg kjøpt Chromecast og håper på at antall apps som støtter dette skyter til værs, så skal jeg ikke savne noe ved en iPhone igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Klarer fortsatt ikke å begripe at det er folk i dag som frivillig går for den Android møkka... det er så horribelt elendig og at folk vil faktisk kjøpe og bruke det - helt utenkelig. Men så er det mange ting her i verden jeg ikke forstår.

 

Men når det er sagt, er ganske idiotisk å trekke ned telefon som veier mellom 30 og 50 gram mindre enn konkurentene (dvs opp til 30% lettere) for mindre skjerm og batteri. Dette er konkurranse i hvem som har stappet mest av nyeste komponenter på markedet i størst mulig telefon...

 

Dette er ikke anmeldelse av telefoner - men anmeldelse til maskinvare til mobiltelefoner. Det er 2 helt forskjelig ting. Er bare så ubegripelig lei av å se slike idiotiske saker - begynner nesten å lure på om de er kjøpt og betalt.

Fordi Selvom den er aldri så rafinert så er iphonen fortsatt 3 år bak alle andre nå. OG det merkes når den har desidert dårligst støtte for formater, dårligst skjerm med skamfult stor margin, er tregere med stor margin, mangler all teknologi og støtter ikke minnekort, har samme designet som for 4 år siden og er dyrest til tross for at den er vanskelig å reparere og bruker billigste deler.(ja dette kan du faktisk skjekke).

 

Jeg er enig i at det er bra at den er enkelt å bruke men for noen så er hastighet, muligheter og funksjonalitet viktigere enn at den passer med en halv hånd og er laget av apple.

 

Ikke glem at apple er små i forhold til alle andre så lenge du ikke er i usa eller europa. Ganske få andre land som tar seg råd til et design over funksjon og pris.

 

 

 

Er det desidert dårlig skjerm utelukkende på grunn av størrelse da mener du? Hva gjelder fargekorrekthet og fargespekter så har den jo vært kongen på haugen inntil Galaxy S5 kom ifølge blant annet DisplayMate.

 

Samme design har den vel strengtatt ikke, og hva gjelder ytelse så har den den raskeste SoC hva gjelder enkelt og dobbelttråd ytelse så her forenkler du ting til tusen om du mener at den er så utrolig avleggs hva gjelder ytelse.

 

 

Skjermen er dårligere på absolutt alle punkter enn f.eks one m8(og m7 for den saks skyld), den har ikke like bra farger og er ekstremt mye dårligere på oppløsning. De har heller ikke best Soc på hverken enkelt eller dobbelttrådet ytelse da snapdragon 800, 801, 805 er bedre. De har hatt samme design siste 4 år jo. Forstår at de ikke kjører på med flere kjerner da de ikke trenger det men det er fortsatt steinalderen teknologisk og de faktum at de koster mer og kun kan ha mer lagring hvis du betaler mer overpris fra før av er ganske tarvelig. Legger du til at du ikke kan gjøre som du vil og er meget begrenset i formatstøtte på toppen av det hele.

 

Jeg vet du tilhører gruppen mennesker som er villig til å forbigå det meste fordi det er et eple på produktet men tror du VIRKELIG apple har en så liten markedsandel på verdensbasis fordi de er for dyre? Nei de er for dyre i forhold til verdien sin noe som gjør at de knapt eksisterer i 80% av verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare ler :) artig å se hvordan man forsvarer hardware aspekter av et produkt og skiver det foran absolutt alt annet - det blir som å anmelde bil pga størrelser og motor :xmas: blir som Golf vs Ford F-150 dette her :)

 

Men selv om dere her er så Android frelst, så viser nettstatestikken hva folk faktisk bruker - og folk i Norge bruker iPhone og iPad. Android selv om det selges på alle hjørner, kastet etter brukere - så kjøpes for å ringe med. Folk surfer med iOS enheter og apper for iOS er fortsatt pri #1 for utviklere og slikt vil det nok være ei god stund til. Hva er grunn til det overlater jeg til deres fantasi :tease:

 

Personlig gleder jeg meg til telefoner med Ubuntu - og da vil jeg nok enn gang bry meg svært lite om utseende, størrelse eller CPU på telefonen - det er faktorer som har minst å si for en vanlig bruker. Med mindre man bruker telefon til å kjøre CPU/GPU tester, stapper telefon fult av ulovlig nedlastet innholdt i alle slags formater eller flashe den _store_ telefonen på byen så er det nettopp OS på telefonen som har mest å si.

 

Men det er argumenter for de viderekommende - dere hardware junkies vil aldri skjønne dere på slikt :)

Endret av GCardinal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette er en helt grei sammenligning. Men amobil, please slutt å snakk så mye om telefonens formatstøtte...! Som dere egentlig selv nevner er dette totalt irrelevant for alle, hvem er det egentlig som bruker den innebygde videospilleren? Det er ikke noe galt i å nevne det, men i alle tester dere skriver bruker dere massevis av plass på dette, for så å alltid konkludere med at deg finnes gratisapper som gjør jobben bedre. Er det virkelig nødvendig?

 

Det samme gjelder egentlig musikkspillere. Jeg har ikke lagt inn en eneste sang på min telefon de siste tre årene, og jeg har ikke rørt musikkspilleren telefonene kommer med. Folk i dag har spotify, google play music all access og så videre. Nok en gang waste of space.

 

Ellers synes jeg det er helt greit at disse testene ikke er fullstappet med testresultater og grafer. Vil du ha slikt anbefaler jeg anandtech, amobil er såvidt jeg har forstått rettet mot massemarkedet og for mye teknisk informasjon vil bare skremme vekk leserne.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

det blir som å anmelde bil pga størrelser og motor

JNei, det blir som å anmelde bil, hvor alle aspekter av bilen vurderes, bort sett fra utseende og lukt. Altså helt naturlig.

 

Mobilen er en maskin, og maskinvaren bør også vurderes tungt (ja det er jo det du kjøper den for). Programvaremessig så er det ikke så store forskjeller. Du har Android, Windows og iOS, og forskjellene her kjenner da de fleste til, til tross for noen oppdateringer og noen skall utenpå i ny og ne. Det finnes grenser for hvor mye du kan si om det.

 

Så hva sitter du igjen etter at du har nevnt hva slags software og hvordan du synes telefonen ser ut?

 

Jo da sitter du igjen med maskinvaren. Sensorer, skjerm, batteri, sendestyrke, antenne, busshastigheter, frekvenser, grafikk, prosessorbrikker, kommunikasjonsenheter, strømtilkobling, lydprosessering, filtrering osv... er alle bare maskinvaredeler man kan definere og lese spesifikasjoner på, og noe man kan gi en svært konkret vurdering på.

Hvis du ikke mener dette er det viktigste, så har du virkelig havnet helt feil.

 

Da er det seksjonen smykker og mote du ønsker å poste. Der er fokuset alt bort sett fra teknologi og maskinvarespesifikasjoner (ja, om du ser bort fra at folk er svært opptatt av legeringer, behandling og hvordan de er sammensatt, så du slipper ikke helt unna her heller).

 

 

 

Ellers synes jeg det er helt greit at disse testene ikke er fullstappet med testresultater og grafer. Vil du ha slikt anbefaler jeg anandtech, amobil er såvidt jeg har forstått rettet mot massemarkedet og for mye tekniske informasjon vil bare skremme vekk leserne.

Problemet er at de tester en haug mobiler og versjoner som ikke finnes på det norske markedet. :( Samt at vi nordmenn gjerne har en litt annen tilnærming enn amerikanerene, da det er en annen kultur, så jeg setter gjerne pris på mer teknologi-snakk. Selvo m jeg også har fortsåelse for at ola-nordmann skal kunne forstå det.

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

...

Det er nerd argumenter for andre nerder. Skriver du for nerder bør du ha med grafer og den slags og faktisk gjøre egne tester. Det gjør du ikke. Skriver du for mann i gata så er det den totale opplevelsen - som har svært lite med hardware å gjøre. Trenger jeg å nevne Nokia 6310? Første iPhone?.. Det blir som å sammenligne Windows 8 PC, Ubuntu PC og Mac uten å si noe om software.

 

Du i likhet med mange anmeldere forstår dere ikke på brukeropplevelsen og anmelder egenskaper ved telefon som i beste fall 1% av kjøpere bryr seg om. Dette er søppeljournalistikk som ikke verd de få byte den tar å lagre.

 

Og dersom du mener noe annet, gjør en sjekk på folk du kjenner og spør de om hvor mye Ghz CPU i deres telefon har og hvor mye RAM den har. Fjern gjerne de med bachlor/mastergrad i IT.

Endret av GCardinal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mobiltelefoner er blitt en fashion-statement/accessery på lik linje med et par sko eller et smykke.

 

Det er et bruk og kast produkt som ikke er verd PCB'n det er trykket på. Bruk 5K i dag, og neste modell er 6 mnd unna. Så kan du svindle den gamle, kjøpe den nye og la Ola Dunk sitte igjen med forhøynet forsikringspremie.

 

Hvis mobilene i det minste var av kvalitet med et skikkelig batteri (5-8 dager) så hadde det vært spennende. Litt bedre skjerm? Litt sprekere prosessor? ZZZZzzzZZZ ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare ler :) artig å se hvordan man forsvarer hardware aspekter av et produkt og skiver det foran absolutt alt annet - det blir som å anmelde bil pga størrelser og motor :xmas: blir som Golf vs Ford F-150 dette her :)

 

Men selv om dere her er så Android frelst, så viser nettstatestikken hva folk faktisk bruker - og folk i Norge bruker iPhone og iPad. Android selv om det selges på alle hjørner, kastet etter brukere - så kjøpes for å ringe med. Folk surfer med iOS enheter og apper for iOS er fortsatt pri #1 for utviklere og slikt vil det nok være ei god stund til. Hva er grunn til det overlater jeg til deres fantasi :tease:

 

Personlig gleder jeg meg til telefoner med Ubuntu - og da vil jeg nok enn gang bry meg svært lite om utseende, størrelse eller CPU på telefonen - det er faktorer som har minst å si for en vanlig bruker. Med mindre man bruker telefon til å kjøre CPU/GPU tester, stapper telefon fult av ulovlig nedlastet innholdt i alle slags formater eller flashe den _store_ telefonen på byen så er det nettopp OS på telefonen som har mest å si.

 

Men det er argumenter for de viderekommende - dere hardware junkies vil aldri skjønne dere på slikt :)

 

Har du lenke til denne statistikken for norge? med nettbruk på forskjellige mobiltyper altså? Hadde vært interessant å lese.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

...

Det er nerd argumenter for andre nerder. Skriver du for nerder bør du ha med grafer og den slags og faktisk gjøre egne tester. Det gjør du ikke. Skriver du for mann i gata så er det den totale opplevelsen - som har svært lite med hardware å gjøre. Trenger jeg å nevne Nokia 6310? Første iPhone?.. Det blir som å sammenligne Windows 8 PC, Ubuntu PC og Mac uten å si noe om software.

 

Du i likhet med mange anmeldere forstår dere ikke på brukeropplevelsen og anmelder egenskaper ved telefon som i beste fall 1% av kjøpere bryr seg om. Dette er søppeljournalistikk som ikke verd de få byte den tar å lagre.

 

Og dersom du mener noe annet, gjør en sjekk på folk du kjenner og spør de om hvor mye Ghz CPU i deres telefon har og hvor mye RAM den har. Fjern gjerne de med bachlor/mastergrad i IT.

 

 

Bare fordi folk ikke skjønner produktene de kjøper, så betyr ikke det tekniske ikke har mye å si for opplevelsen, det er sikkert mange som ikke kan forklare hvordan bilen deres sitt antispinn-system fungerer teknisk også, men de har nytte av det for det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...