Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sitter per i dag med en iphone 4s, og som tittelen tilsier sliter jeg med å bestemme meg for hvilken av de tre mobilene Samsung S5, Sony Z2 og HTC m8 jeg skal velge som min neste. Heller egentlig mot Z2, men både S5 og M8 virker fristende.

Hadde satt pris på at dere kom med innspill på hvilken dere synes er best!

 

Mange takk,

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med akkurat det samme, men det handler litt om hva som er viktig for deg.

 

s5 og z2 er vanntette,

s5 har best kamera (dette kan være åpent for diskusjon)

z2 har størst batteri, og du får med aktivitetsbånd hvis du bestiller nå

m8 er den peneste (subjektiv mening)

 

+++ mange andre faktorer...

 

Uansett du blir nok fornøyd, ingen av telefonene er dårlige. Men litt vanskelig å svare på hvilken som er best ;)

Lenke til kommentar

Om du ser på det som ingen problem å bestille en telefon i fra England (hvor Oppo har sin OppoStyle webshop for oss i europa) f.eks, så kan jeg også anbefale deg Oppo Find 7a som du kanskje har hørt om?

 

Oppo er et kinesisk merke som er kjent for å lage kvalitetsprodukter. Det er bare å se på denne testen her som er en av Oppo's Blu-Ray spillere. Testen er gjennomført av Lyd og Bilde: http://www.lydogbilde.no/test/oppo-bdp-103

 

Så Oppo har samme mål når det kommer til kvalitet i sine telefoner også, så her blir det ikke spart på noe. Men selv om dem ikke sparer på noe her, så er faktisk prisen på Oppo Find 7a på ikke mere enn 4400 kroner totalt etter alle avgifter og 25% Norsk MVA i Norge, så det er jo ganske billig i forhold til f.eks HTC One M8 og Sony XPERIA Z2.

 

Om du vil, så kan du sjekke ut hva Oppo Find 7a er god for med å sjekke ut tråden min om Oppo Find 7a som du finner i min signatur.

 

Til slutt, så legger jeg denne testen av Oppo Find 7a med i posten her sånn at du direkte kan se testen.

 

 

Og selvfølgelig GSMArena sin test: http://www.gsmarena.com/oppo_find_7a-review-1073.php

 

Om ikke denne telefonen er et alternativ for deg, så vil jeg nok heller anbefale deg Samsung Galaxy S5.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Sliter med akkurat det samme, men det handler litt om hva som er viktig for deg.

 

s5 og z2 er vanntette,

s5 har best kamera (dette kan være åpent for diskusjon)

z2 har størst batteri, og du får med aktivitetsbånd hvis du bestiller nå

m8 er den peneste (subjektiv mening)

 

+++ mange andre faktorer...

 

Uansett du blir nok fornøyd, ingen av telefonene er dårlige. Men litt vanskelig å svare på hvilken som er best ;)

 

Sorry, men Z2 har best kamera, og Z2 er også den peneste... ( subjektiv mening )

I tilleg kan du filme i 120 fps : )

 

Men du har helt rett i at det er umulig ikke å bli fornøyd, men man kan bli mer fornøyd hvis man Z2 enn hvis man velger S5.

 

Gidder ikke å skrive mer, for har skrevet og lest så uendelig mye om dette før, begynner å bli litt lei...

 

Det står forresten ∞ mye om dette rundt om på vårt fantastiske nett fra før av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...