Gå til innhold

Esport: Disse lagene skal spille i The International 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Qualifiers foregår 12-27 Mai. Beyond the summit dekker alt på twitch.tv, legger sikkert også mye ut på youtube. Blir artig. Hadde vært artig om Zephyr klarer en plass, selv om det kanskje er i overkant optimistisk.

Lenke til kommentar

The GD studio skal også dekke alt i samme periode i Sverige. De skal streame 24/7 med en hel haug av andre folk som skal være med å hoste/intervjue/caste (Singsing, Puppey, Tobiwan, etc). Gleder meg, selv om jeg egentlig ikke kjenner til så mange av lagene i kvalikken.

 

Stemmer, det blir en EU Hub, hovedsaklig bestående av GD-Studio og joinDOTA i tillegg til andre som er kjente i miljøet (Sheever og Wagamama mellom annet). Proffspillerne som skal være med er Fly, N0tail, Kuro, Puppey, Pajkatt, Pieliedie, Bone7, Puppey og SingSing. Det blir veldig stas :D

 

Det blir også en NA Hub, bestående av BTS-Studioet og DotaCinema, i tillegg til Ayesee fra D2L.

 

Og ikke minst, gled deg til de koreanske casterne som returnerer: https://www.youtube.com/watch?v=wkHVLeR72b4

Lenke til kommentar

Team Zephyr the power of friendship will pull them through to the international.

 

Håper Team dog og Liquid kommer videre det hadde jo vært ganske så greit for de etter at man har blitt kastet litt rundt i alle mulige lag som har gått skjeisen.

 

Team Dog(ma?) har nok gode sjanser for å komme videre. Deres største utfordring blir nok RoX.KIS regner jeg med. Team Liquid burde heller ikke ha store sjanser med å komme seg videre i utgangspunktet, men de har overrasket meg med middelmådighet hittil i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...