Gå til innhold

Elite: Dangerous når nye milepæler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet har jeg støtte med mye peng helt fra kickstarter. Jeg har enormt mye tro på det. Og det er ser allerede helt fantastisk ut. David Braben er ikke bare et geni, men en gud i å programmere også. Liker at dere følger spillet med ørne øyer.

Lenke til kommentar

spillte elite på acorn archimedes. Sinnsykt vanskelig bare å docke...gikk fort lei..

Westwood prøvde med et slags mmo i samme stilen (earth and beyond) som jeg hadde tro på men som skuffet veldig.

Har tro på konseptet, men venter fremdeles på et spill som innfrir.

Lenke til kommentar

Jeg håper det blir bra men er litt usikker, jeg en fan av slike spill som wing commander, og the privateer2 the darkening og tildels Freelancer. Hvis dette blir et spille hvor en setter seg rett i cockpiten å ut å fly å drepe/handle/ og ikke mye annet så blir det kjedelig, likte veldig godt at man fikk valg i WC serien og det fikk ulike konsekvenser for hvilket valg en tok. Men håper dette og star citzen lever opp til den voldsomme hypen de har fått...

Lenke til kommentar

spillte elite på acorn archimedes. Sinnsykt vanskelig bare å docke...gikk fort lei..

Westwood prøvde med et slags mmo i samme stilen (earth and beyond) som jeg hadde tro på men som skuffet veldig.

Har tro på konseptet, men venter fremdeles på et spill som innfrir.

 

Vel med Joystick på c64 fikk man da docket etterhvert med litt trening, men gleden var stor når man kunne oppgradere romskipet med docking computer :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...