Gå til innhold

Samletest: Dette er de ti beste nettbrettene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er vel noe med at Windows nettbrett ikke akkurat topper salgslistene. Jeg har også et Windows 8 nettbrett, men jeg må si at jeg foretrekker Android eller IOS hvilken dag som helst.

 

Nå er jo ikke dette en artikkel om hvilket nettbrett som selger best, det er en artikkel angående det beste nettbrettet du kan kjøpe.

Lenke til kommentar

Windowsnettbrett er virkelig ikke noe særlig om man er interessert i å bruke annen software enn den som følger med. Utvalget apps er helt ubrukelig (jada, det er store antall der, men det meste er are websider som er pakka inn eller rent ræl), og vanlige Windows-applikasjoner funker dårlig med touch.

 

Plattformen i seg selv er derimot fin, synd ikke folk utvikler for den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er en forskjell på dem som bare skriver "Jeg liker X" og dem som skriver "Jeg liker X, fordi A". Førstnevnte er det liten grunn til å bry seg med (du kan til og med spare kreftene du bruker på å skrive sånne arrogante innlegg).

 

IloveIT, derimot, tilhører faktisk siste kategori. Han begrunner synspunktet sitt, og bidrar konstruktivt i diskusjonen.

 

Hva er problemet ditt med det?

 

Første innlegget var egentlig like konstruktivt som at jeg synes at skonummer 44 er stort.

Morsom du.
Lenke til kommentar

Setter en knapp på G Pad 8.3. Litt større og bedre format på skjermen enn et standard 7-8" nettbrett, samt minnekort. Perfekt for lesing av tegneserier, småsurfing og en og annen tv-serie. Til under 2.000,- er denne et meget godt kjøp, imho.

 

Det har ikke det største utviklermiljøet bak seg. Dog, for min del har det lite å si. Det fungerer til det jeg skal bruke det til, og jeg har kommet over stadiet hvor utprøving av eksperimentelle ROMs osv sto høyt i verdi.

 

Når det er sagt er vel de fleste relativt nye nettbrett gode nok for folk flest.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Ja, men det er kanskje en sammenheng?

 

Du har åpenbart ikke prøvd ett Windows nettbrett ;)

Jo, jeg har både et Acer W511 og et Asus ME400, og de er helt ok de. Men Windows passer ikke særlig godt til touch om du spør meg. Min personlige mening.

Lenke til kommentar

Hvorfor ingen med Windows RT eller 8.1? Er faktisk ganske latterlig å la en så stor plattform utebli.

Fordi ingen av dem fortjener en plassering blant topp ti. Windows RT har floppet totalt av helt naturlige grunner. Du vil vel ikke lure forbrukere over på den plattformen? Når det gjelder 8.1 så ligger vel bevisbyrden på deg, mangel på sentrale apps er nok til å gjøre 8.1 uaktuell på nettbrett for meg og de jeg kjenner. Hva er ditt motiv for å reklamere for windows i denne tråden?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...