Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kan sameiet kreve å vite hva jeg har i boden min?


Anbefalte innlegg

Åja det er bare en pc , farvell.

Blir det oj en pc fra den mystiske naboen som ikke ville slippe noen inn som kan bety ulovlige filer ol og de tar pcen , sa sitter man uten pc en stund.

 

Jeg prøver bare å si at man ikke vil at naboene skal utroe seg i den grad at de ringer purken.

Hvem vet hva purken eventuelt mener om maskinen når hele boretslaget står utenfor med høygaffel og fakkel og peker på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg være enig i at en slik reaksjon i fra naboene kan skape en overreaksjon i fra politiet. Derfor kan det være fordelaktig for bruker og forklare situasjonen også. Det gir positiv avkastning på følgende måter

 

  • Du får fred i fra nysjerrige naboer og du slipper eventuelle sanksjoner mot utstyret ditt som ett resultat av dette
  • Naboene får ro i sjelen.
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Dette høres merkelig ut. Ingen har vel noe med hva en har i privat bod, som tilhører eller tinglyst, leiligheten. Jeg bor i et sameie, der noen i styre sniker rundt, (bruker gardintrapp) kikker inn i alle boder. Du har bruksrett, ingen har noe med dine private ting.                         Men angående brennbare ting, som bensinkanne, gass under trykk osv., forbudt. Det står i loven og brannvesen har lov om dette.             (Men slik som fryser/fryseskap, kan ha, men må instalere egen kurs, det vil si koble til ditt sikringsskap, slik at du betaler for strømmen. Ellers blir belastet fellesskapet.) Fryser bruker lite strøm kanskje ca. 350 pr., år           

Lenke til kommentar

Hva med å forenkle svaret litt. Si at det er en vifte som sørger for luftsirkulasjon. Det er jo ikke en løgn, for det er viften i PC'en som de hører. Og den viften er der jo for å sørge for luftsirkulasjon.
Du trenger jo ikke nevne av denne viften står i en PC.

Endret av mongojarle
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...