Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mulig å få tilbake alle programmer i startmenyen etter formatering?


Anbefalte innlegg

Hei! Beklager om tråden ble postet i feil forum. Var litt usikker.

 

Nå har det seg slik at jeg alltid bruker søkeboksen i startmenyen når jeg skal innpå programmer, da dette er den mest effektive løsningen jeg vet om.

 

Var nødt til å formatere maskinen, og nå har alle programmer forsvunnet fra startmenyen. Er det noen mulighet for å få disse tilbake igjen? Har ikke muligheten til å søke etter programmer lengre, og må lete meg frem i flere mapper bare for å starte programmet.

 

Har backup av hele C-disken, og jeg regner nesten med at startmenyen var lagret ett eller annet sted her.

Er det noen her som vet hvor dette faktisk ligger? Kunne i så fall bare kopiert filene over fra backup til nyformatert C-disk.

 

Takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, var muligens litt veldig dårlig formulert.

 

Har tre interne disker. C-disken jeg hadde var en gammel SSD på rundt 70GB. Har derfor de fleste programmer installert på de to andre diskene.

 

For en liten stund siden byttet jeg ut SSD-disken (C:) med en som var litt større. Mistet derfor alle programmer fra startmenyen. Har fortsatt alle programmene som jeg hadde før formateringen, bortsett fra at jeg ikke finner dem i startmenyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...