Gå til innhold

Jack3d, ulovlig i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jack3d regnes som doping i Norge og er derfor ulovlig å kjøpe og selge. Tror diskusjon rundt dette, og i hvert fall hvordan man får tak i det, bryter med forumets regler.

 

Hvor gammel er du forresten?

Var ikke ute etter hvor jeg får kjøpt det, det vet jeg.

Virker rart at en norsk treningside selger dette produktet.

 

Jeg er snart 17, og trener mye styrke og utholdenhet.

Lenke til kommentar

Det står vel på pakningen at man skal ta 1-3 scoops før trening. Jeg prøvde først 1, merka ikke noe så 2 merka ikke noe, så 3 toppa skjeer. Satt foran pcen og twitcha som en galmann, MÅTTE ut og gjøre noe fysisk ellers klikka det for meg. Det var forsåvidt den gamle typen som ikke er lov og selge i sverige heller lengre.

 

Men ja, har vel en 5/6 venner som har testa det, en merka ikke stort, en blei bare skammvarm og kvalm, 2 stk fikk ikke sove på mange herrens timer etterpå og en fikk ca samme reaksjon som meg.

 

Kjøpte en boks da jeg jobba natt og sku ha en energiboost før trening, men har fortsatt godt over en halv boks igjen. Droppa det. Litt pga effektene det gav folk og litt pga hva som ble sagt om det. Alt i alt, så vil jeg heller anbefale og ta en kopp kaffi, om noe så har det dokumentert god effekt på kroppen og du får litt mer energi. Men igjen, alt man kan bli "avhengig" av er det vel like greit og holde seg unna i størst mulig grad ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det står vel på pakningen at man skal ta 1-3 scoops før trening. Jeg prøvde først 1, merka ikke noe så 2 merka ikke noe, så 3 toppa skjeer. Satt foran pcen og twitcha som en galmann, MÅTTE ut og gjøre noe fysisk ellers klikka det for meg. Det var forsåvidt den gamle typen som ikke er lov og selge i sverige heller lengre.

 

Men ja, har vel en 5/6 venner som har testa det, en merka ikke stort, en blei bare skammvarm og kvalm, 2 stk fikk ikke sove på mange herrens timer etterpå og en fikk ca samme reaksjon som meg.

 

Kjøpte en boks da jeg jobba natt og sku ha en energiboost før trening, men har fortsatt godt over en halv boks igjen. Droppa det. Litt pga effektene det gav folk og litt pga hva som ble sagt om det. Alt i alt, så vil jeg heller anbefale og ta en kopp kaffi, om noe så har det dokumentert god effekt på kroppen og du får litt mer energi. Men igjen, alt man kan bli "avhengig" av er det vel like greit og holde seg unna i størst mulig grad ?

Kjenner meg igjen i mye av de birvirkningene, endte opp med at produktet gikk i søpla etter jeg lå og kaldsvetta en hel natt, med hodeverk og ingen søvn.

 

 

 

Trodde Jack3d hadde gått bortifra DMAA og at det ikke lenger produseres noe annet enn den nye versjonen?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har lyst til og prøve ut dette PWO produktet!

Det er visst ulovlig, har hørt at det inneholder narkotika. Men ikke vet jeg.

 

Er dette lov og bruke i Norge?

Og fungerer det bra, har det noen bivirkninger?

 

Setter pris på alle svar, takk på forhånd!

Litt off-topic, men hvorfor vil du jukse?

 

Jeg er kanskje en idealist, men jeg ville ikke fått noe glede av å vite at jeg hadde blitt stor og muskuløs uten å egentlig fortjene det. Rigtig kosthold og rigtig trening rettet mot det resultatet du vil ha, burde gi deg en bedre følelse av "accomplishment". Hvis du vil drive med juksing for å vinne konkuranser, så vil enhver seier du har være meningsløs. Det er når man har lagt inn det harde arbeidet at man kan se på seg selv som en vinner.

 

-Frank

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Man blir jo ikke akkurat stor og sterk av DMAA i seg selv.

 

Uansett syns jeg det får være opp til den enkelte hva de gjør med sin egen kropp, om det gjelder silikon i puppene eller steroider.

Lenke til kommentar

 

Har lyst til og prøve ut dette PWO produktet!

Det er visst ulovlig, har hørt at det inneholder narkotika. Men ikke vet jeg.

 

Er dette lov og bruke i Norge?

Og fungerer det bra, har det noen bivirkninger?

 

Setter pris på alle svar, takk på forhånd!

Litt off-topic, men hvorfor vil du jukse?

 

Jeg er kanskje en idealist, men jeg ville ikke fått noe glede av å vite at jeg hadde blitt stor og muskuløs uten å egentlig fortjene det. Rigtig kosthold og rigtig trening rettet mot det resultatet du vil ha, burde gi deg en bedre følelse av "accomplishment". Hvis du vil drive med juksing for å vinne konkuranser, så vil enhver seier du har være meningsløs. Det er når man har lagt inn det harde arbeidet at man kan se på seg selv som en vinner.

 

-Frank

 

Ikke alle slags stoffer som gjør deg stor og muskuløs.

Lenke til kommentar

Jack3d er søppel. De eneste effektene jeg har erfart og de fleste jeg har snakka med er kløe i trynet og at man diametralt til lovnaden av produsenten blir UFOKUSERT på trening og det blir bare fuckaroundities heller....

 

Jeg har en kompis som har samme erfaringen som denne, han anbefalte heller andre produkter. Som han sa selv

"Det er ett helt 'greit' produkt de dagene du ikke blir dårlig av det, men det var mange dager jeg ikke klarte å komme meg på senteret fordi jeg ble fysisk uvell av det"

 

Så kan man jo vurdere selv om det er verdt det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...