Gå til innhold

Shearer & Sutton vs Suarez & Sturridge  

23 stemmer

  1. 1. Hvilken duo er best?

    • Shearer & Sutton 94/95
      3
    • Suarez & Sturridge 13/14
      20
  2. 2. Hvilken topscorer er best?

    • Alan Shearer 94/95
      13
    • Luis Suarez 13/14
      10
  3. 3. Hvilken kompanjong er best?

    • Chris Sutton 94/95
      2
    • Daniel Sturridge 13/14
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ser spissene mot hverandre så er det ingen tvil om at Suarez - Shearer - Sturridge - Sutton er rekkefølgen.

 

Dog har Suarez hatt to gode sesonger og Shearer 10-12! Ergo tror jeg folk gir Shearer for mange stemmer med det som faktor.

 

Ser man på hvilke forsvar disse duoene skal / skulle score mål mot så er det liten tvil om at Suarez og Sturridge sine mål er mye mer verdt. Tipper jo også Shearer tok straffene for Blackburn. Om ikke Tim Sherwood tok de??

Lenke til kommentar

Hvis man ser spissene mot hverandre så er det ingen tvil om at Suarez - Shearer - Sturridge - Sutton er rekkefølgen.

 

Dog har Suarez hatt to gode sesonger og Shearer 10-12! Ergo tror jeg folk gir Shearer for mange stemmer med det som faktor.

 

Ser man på hvilke forsvar disse duoene skal / skulle score mål mot så er det liten tvil om at Suarez og Sturridge sine mål er mye mer verdt. Tipper jo også Shearer tok straffene for Blackburn. Om ikke Tim Sherwood tok de??

 

Ingen tvil om?

 

Skal sies at jeg ikke var gamle karen i 94, men vil si det ganske bombastisk å hevde at det ingen tvil om at Suarez er bedre enn det Shearer var..

 

Er også flere spillere som har hatt enda råere sesonger enn det Suarez har hatt i PL. Ronaldo og Henry i alle fall, som min kortidshukommelse husker.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis man ser spissene mot hverandre så er det ingen tvil om at Suarez - Shearer - Sturridge - Sutton er rekkefølgen.

 

Dog har Suarez hatt to gode sesonger og Shearer 10-12! Ergo tror jeg folk gir Shearer for mange stemmer ...

Ingen tvil om?

 

Skal sies at jeg ikke var gamle karen i 94, men vil si det ganske bombastisk å hevde at det ingen tvil om at Suarez er bedre enn det Shearer var..

Til å score mål var Shearer bedre. Men totalpakka gjør at Suarez er en bedre spiller. Hvis dagens Suarez hadde spilt på 90-tallet ville vi nok sett verdens beste spiss. Husk at det er 20 år siden og fotballen utvikler seg.

 

Selv har jeg fulgt med på fotball siden EM 88 og husker Shearer fra dagene i Soton. Suarez siden Ajax tiden og jeg mener Suarez er en bedre spiller på alt bortsett fra målscorer genet og hodespill/duellstyrke. Men Suarez bøtter inn mål så forskjellen der er terningskast 5 og 6. Ergo ikke den viktigste forskjellen.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...