Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i Tinder-jente!


Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort:

 

Etter et par uker med mye teksting, snapchatting og annen chatting på Facebook, har jeg klart å bli betatt og faktisk forelsket i en jente jeg først kom i kontakt med på Tinder.

 

 

Jeg har sagt det rett ut, og hun sier hun føler det på akkurat samme måte.

 

 

Dette er det sykeste som har skjedd meg. Jeg hadde aldri trodd det som startet med en fleip på Tinder, skulle utvikle seg til å bli en forelskelse i en jente fra internett.

 

Vi har ikke møttes enda engang, men følelsene mine er helt ute av kontroll om dagen.

 

 

Til sakens kjerne:

 

Vi bor riktignok over en time fra hverandre når vi er hjemme, men hun studerer i Bergen.

 

Hvor sykt er det å sette seg på flyet til Bergen for å treffe en internett-jente?

 

Jeg er forelsket. :o Herre...



Anonymous poster hash: 6126a...0da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort dette tidligere, Jeg spillte et spill på mobilen for noen år siden som gikk oer nettet og sendte meldinger tilfeldigvis til folk, fikk svar fra noen, havna i lang samtale med ei i fra nord norge (og jeg i sør norge) det fortsatte med meldinger, telefoner, mms og lignende. Jeg så tok å pakka en koffert og satte meg på flyet fra stavanger til tromsø. planen var at jeg skulle være der en måneds tid for å se hva det kunne bli,
i dag 8 år seinere har vi ei nydelig datter ilag på 4år og var gift ilag i 2år og er nå skilt igjen. vi hadde 6års forhold der vi enda er veldig glade i hverandre men fungerer ikke lengre ilag.
Jeg har bodd 31 kommuner i dette landet og jeg har bokstavelig talt reist landet rundt pga jenter jeg har møtt over nettet, jeg har aldri hatt et forhold under 1.5år.

Så det er ikke sprøtt i det hele tatt, go for it ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

En tidligere klassekamerat av meg reiste til England for å møte en godt voksen dame som han spilte WoW med. Men det ble aldri noe av de to. Senere møtte han en annen fra nordnorge (usikker på hvordan de møttes), som han flyttet sammen med. De har vært sammen i noen år nå.

Lenke til kommentar

Tusen takk, for... hmm... oppløftende ord! :D Helt herlig!

 

 

Kan ikke skjønne at det er mulig - å bli så betatt av en jente jeg ikke har møtt før.

 

Det hele startet som en fleip, men nå er jeg bare helt, helt... Ja... Jeg kan nesten ikke få nok av å snakke med henne. Følelsene mine er bare helt ubeskrivelige!

 

Fy, flate så deilig å skrive det ned her! Jeg trodde jeg var en sterk type som klarte å kontrollere følelsene mine, men jeg får tårer i mine øyne av å skrive dette.

 

Herregud... Rister på hodet i fortvilelse over at hun studerer i Bergen, og jeg har så lyst til å møte henne og få bekreftet at du bare er helt den rette for meg!

 

Får som sagt tårer i mine øyne... Det er gledestårer over at jeg kjenner på en forelskelse! Det har jeg vel ikke gjort siden barneskolen, og jeg er passert 20 år nå.

 

Det føles så inderlig godt! Hun er så nydelig, så lett å.. ehm.. tekste og chatte med.. (snakke med!)..

 

Forelskelse, altså...



Anonymous poster hash: d9f8b...179
Lenke til kommentar

TS her!

 

Haha, folkens! Morsomme mennesker :D Fantastisk! ;)

 

 

Første flyet strake veien til Bergen! Neida... Hehe... Nå er det eksamensperiode frem til juni, så det er lite med tid... Men, når jeg tenker meg om, kan jeg sette av en helg i mai... Hmmm!

 

 

Planen hvis jeg nå setter meg på flyet til denne byen for å møte denne vakre skapningen, blir å dempe forventningene hundre hakk - føler i hvert fall det hjelper å gå inn for å dempe forventninger til ting man egentlig "bør" ha store forventninger til.

 

 

Nei, nå tenker jeg høyt her....... Fins det en bedre følelse enn forelskelse? Neppe. :)



Anonymous poster hash: d9f8b...179
Lenke til kommentar

En tidligere klassekamerat av meg reiste til England for å møte en godt voksen dame som han spilte WoW med. Men det ble aldri noe av de to. Senere møtte han en annen fra nordnorge (usikker på hvordan de møttes), som han flyttet sammen med. De har vært sammen i noen år nå.

Weird... Samme skjedde med en venninne av meg, Samme story, men litt omvendt m.t.p. kjønn. Hun er eldre og ble sammen med en yngre mann pga WoW. Dett gikk skeis så ble hun sammen med en fra nord norge som flytta til henne på vestlandet. :) Også pga WoW.

 

Til TS:

 

Jeg møtte en herlig jente på Tinder for noen måneder siden. Vi tekstet mye frem og tilbake og gikk fra Tinder til SMS/MMS/Snap deretter facebook før vi bestemte oss for å møtes. Nå er vi sammen og kom hjem fra en uke i Barcelona sammen i går :) Jeg har ikke noe annet å si enn at du må hoppe i det! Ingentung å lure på. Som Zarac sier, bedre å angre på noe en gjorde enn noe en har gjort. Så vet du det ihvertfall om det var meningen eller ikke.

Lenke til kommentar

Møtte ei jente fra Bergen gjennom Nettby en gang for mange år siden. Så henne på cam, fikk tilsendt utallige bilder og ble ganske så forelsket.

 

Da jeg endelig møtte henne på stasjonen i Bergen fikk jeg en stor overraskelse. Hun var feit så det holdt.

 

Vi ble likevel sammen, siden jeg hadde følelser så det holdt. Etter 6 mnd og flere påspanderte utenlandsreiser fant jeg ut at hun hadde vært utro med flere stykker.

 

Men jeg lærte hvertfall noen ting om meg selv :)

 

Bare vær litt kritisk TS!

 

Anonymous poster hash: 0c872...808

Lenke til kommentar

Møtte ei jente fra Bergen gjennom Nettby en gang for mange år siden. Så henne på cam, fikk tilsendt utallige bilder og ble ganske så forelsket.

 

Da jeg endelig møtte henne på stasjonen i Bergen fikk jeg en stor overraskelse. Hun var feit så det holdt.

 

Vi ble likevel sammen, siden jeg hadde følelser så det holdt. Etter 6 mnd og flere påspanderte utenlandsreiser fant jeg ut at hun hadde vært utro med flere stykker.

 

Men jeg lærte hvertfall noen ting om meg selv :)

 

Bare vær litt kritisk TS!

 

Anonymous poster hash: 0c872...808

 

Det finnes de som ødelegger statestikkene også ja, men er vel ingen grunn til å tro at dette skulle skje med trådstarter også :)

 

Lykke til TS! Som sagt over her, bedre å prøve å feile enn å leve i uvitenhet om hva som kunne ha blitt!

Lenke til kommentar

Møtte mannen min her på forumet den gangen det var hw.no :)

 

Jeg bodde i Bergen, han på østlandet. Han kjørte over fjellet for å besøke meg i april 2005. I mai ble vi sammen, i august flyttet jeg til østlandet. I 2007 giftet vi oss og i 2008 fikk vi vår første datter. Nå har vi to barn og har snart 7 års bryllupsdag. Ganske absurd å tenke på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Møtte ei jente fra Bergen gjennom Nettby en gang for mange år siden. Så henne på cam, fikk tilsendt utallige bilder og ble ganske så forelsket.

 

Da jeg endelig møtte henne på stasjonen i Bergen fikk jeg en stor overraskelse. Hun var feit så det holdt.

 

Vi ble likevel sammen, siden jeg hadde følelser så det holdt. Etter 6 mnd og flere påspanderte utenlandsreiser fant jeg ut at hun hadde vært utro med flere stykker.

 

Men jeg lærte hvertfall noen ting om meg selv :)

 

Bare vær litt kritisk TS!

 

Anonymous poster hash: 0c872...808

 

Det finnes de som ødelegger statestikkene også ja, men er vel ingen grunn til å tro at dette skulle skje med trådstarter også :)

 

Lykke til TS! Som sagt over her, bedre å prøve å feile enn å leve i uvitenhet om hva som kunne ha blitt!

 

 

For å balansere vektskålene, kan jeg dele en egen historie som endte greit.

 

For et drøyt år siden fikk jeg ei melding på facebook. Den kom fra ei jente som jeg aldri har sett verken før eller siden. Hun skrev at hennes gode venninne, ei jente som tidligere gikk i klassen min på videregående, visstnok mente at vi ville passe bra sammen. Så hun fulgte opp den anbefalingen. Jeg kan ikke si at jeg var helt enig i det. Men hun fortsatte å sende meldinger nesten hver dag i en tid. Hun var åpen om intensjonene sine. Problemet var imidlertid at hun bodde i Nordmøre, jeg i Bergen og min tidligere klassekamerat hjemme i Østfold. Hun ønsket å treffes og var på turer til både Bergen og Østfold i denne perioden, men det passet aldri meg å møtes. Fire måneder etter at hun først tok kontakt, kom våren og hun fikk seg brått kjæreste i sine egne trakter og jeg hørte ikke mer.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...