Gå til innhold

Den store sadomasochistiske Trials Fusion tråden (PS4)


Manx

Anbefalte innlegg

Kan jo ta videre diskusjon rundt Trials Fusion her, så fyller vi ikke opp PS4 tråden :)

 

Vi kan jo også hive med PSN brukernavnene våre også, så får vi litt mer levende leaderboards. Så kan jeg prøve å holde førsteposten oppdatert med brukernavn.

 

 

PSN:

 

Manx-Tequila

PlayBone

henrikhoe

Selvinus

urgelol

andr3asb

SF-TuRb0

Christoffero89

Vazique

Evil-Duckzor

Elx90

PVW

 

Kan jo hive inn litt guider for noen trofeer her også.

 

Ekorn 1-20:

 

 

Del 1:

 

Del 2:

 

 

 

 

The Fifth Key guide:

 

 

 

 

 

 

 

Challenges:

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips til Trials Fusion-mestring:

 

Det hjelper å:

 

1) Klemme inn R2 veldig hardt! Jo hardere du klemmer, desto fortere går det!

 

2) Vrikke og vri på bein og ledd i snodige og ubehagelige vinkler og retninger. Det vil spesielt hjelpe på å komme over kanter, ta flips og hoppe ekstra langt.

 

3) Banne et par saftige gloser når du krasjer på latterlige måter. Neste runde vil da gå særdeles mye bedre!

 

 

Hvis det ikke går som planlagt, har du ikke bannet høyt og stygt nok, ikke klemt hardt nok, eller vridd bein og strammet muskler stive nok.. :)

 

 

 

EDIT:

PSN: PlayBone

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Ekstrem banene skal man få billig av meg, 432 checkpoints og 30 min, da fikk jeg beskjed om at nå holder det for i dag av spillet. Er så glad jeg skal på jobb nå, eller så hadde jeg måtte skaffe meg en ny kontroll i løpet av lørdagen hvis jeg skulle ha fortsatt.

Lenke til kommentar

Utrolig avgengighetsskapende! Forsøker å gå for gull hver gang, men på de Hard brettene er det jo helt ekstremt vanskelig! Forsøkte å komme opp på ett hopp over 200 ganger!! :(:p men utrolig givende når man klarer det! Har latt de ligge litt foreløpig og tenkte jeg skulle begynne med å fullføre challenges fra de første brettene.

 

Hadde vært kult å lagt til noen og hatt noen tider å forsøke å slå, PS4 listen min er relativt slank foreløpig og ingen andre har skaffet seg Trials enda:/

 

Noen som har en favoritt sykkel?

 

Min PSN id: andr3asb

 

Edit: Hehe ser folk har forsøkt opptil 500 ganger :p da er det ikke bare meg!

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

Hva slags sykkel bruker dere på Swamp Crash!?

 

Jeg skjønner ikke at dere kan klare å hoppe så langt som dere gjør.. Jeg må rygge litt først, for å ta fart! Umulig ellers.. Bruker Roach selv, Baggie er helt håpløs.. Foxbat er ikke lov å bruke, det samme med TKO-Panda ..

 

 

 

Jeg får heller til å ta opp video noe særlig.. bare bugger og krasjer! Er et par løp jeg skulle ha tatt opp, men fungerer ikke! :(

Lenke til kommentar

La deg til Bone :)

 

På Swamp Crash brukte jeg også Roach sykkelen. Er usikker på om jeg fikk gull på den eller ikke, men det var krevende

 

På hard brettene blir jeg glad bare jeg får bronse :p

 

Får ikke spilt noe akkurat nå, selvom det klør i fingrene:p har lovet dama å male gangen! :/

 

Får snike inn litt spilling etterpå

Endret av andypandy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har Rev3Games noen tanker om "historien" i Trials Fusion! :)

 

Det snakkes om at videoen inneholder spoilere, men fra en som virkelig ikke liker å bli spoilet noe, så var denne her godt innenfor! Det er litt tanker rundt "kommentarene" som vi hører i bakgrunnen..

 

:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Man får ikke mer enn 500 forsøkt! Da MÅ du restarte! :p hehe.. Jepp, jeg har vært der! ;)

 

De gjør det samme når du har holdt på i 30 minutter. Får se om jeg prøver meg på nytt igjen på den ekstrembanen. Hvis jeg blir stående fast der jeg gjorde i går, så kan det hende at jeg begynner å bli sinna igjen.

 

Skulle gjerne ha møtt han som la inn en 90 graders avsluttning på den bakken jeg skulle opp, men det er vel sånn det blir når man sitter innestengt i en eller annen skau midt i Finland vinterstid og ikke har annet å finne på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...