Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ei på gymmen


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har virkelig en ''crush'' på ei jente på gymmet, der jeg trener. Ser hun ganske ofte der.

Jeg har ofte hatt lyst til å snakke til henne, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si, for å ha en fin samtale.

Noen ideer til hva jeg kan si eller snakke om eller noe sånnt?

 

Gutt, 16 år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Kommer du her ofte eller?" ;p neida, ikke si det.

 

Hilser dere på hverandre i heletatt?

 

Jeg overhørte en som presterte å si engang 'HVA GJØR DU HER, SE PÅ DEG, DU ER FERDIG'¨

 

Jeg tror han mente at hun var såpass velltrent og flott at det var ingen grunn til at hun skal trenge å fortsette.

Det er vertfall det eneste jeg ser for meg kunne vært positivt ment.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"Kommer du her ofte eller?" ;p neida, ikke si det.

 

Hilser dere på hverandre i heletatt?

Jeg overhørte en som presterte å si engang 'HVA GJØR DU HER, SE PÅ DEG, DU ER FERDIG'¨

 

Jeg tror han mente at hun var såpass velltrent og flott at det var ingen grunn til at hun skal trenge å fortsette.

Det er vertfall det eneste jeg ser for meg kunne vært positivt ment.

Haha!! Hvordan tok hun det?

Lenke til kommentar

 

 

"Kommer du her ofte eller?" ;p neida, ikke si det.

 

Hilser dere på hverandre i heletatt?

Jeg overhørte en som presterte å si engang 'HVA GJØR DU HER, SE PÅ DEG, DU ER FERDIG'¨

 

Jeg tror han mente at hun var såpass velltrent og flott at det var ingen grunn til at hun skal trenge å fortsette.

Det er vertfall det eneste jeg ser for meg kunne vært positivt ment.

Haha!! Hvordan tok hun det?

 

 

Litt lettere sjokkert, virket som hun ble litt skremt. Men tok det med ett litt sånn falsk smil og ett 'okai, heheheh'

Lenke til kommentar

Hei, jeg har virkelig en ''crush'' på ei jente på gymmet, der jeg trener. Ser hun ganske ofte der.

Jeg har ofte hatt lyst til å snakke til henne, men jeg vet ikke helt hva jeg skal si, for å ha en fin samtale.

Noen ideer til hva jeg kan si eller snakke om eller noe sånnt?

 

Gutt, 16 år

 

Gå bort og si "hei, hvordan går det?". Kan ikke være så vanskelig, men viktigst av alt; vis at du har selvtilliten på plass og at du har lyst til å bli kjent med henne.

 

Ta mer enn gjerne i bruk humor og vis at du har et glimt i øyet.

 

Det er forresten ikke verdens undergang om du blir avvist, noe du neppe gjør om du trykker på de rette knappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...