Gå til innhold

Hvem har The Gatherings heftigste maskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist fra Komplett. Det er ingen gaming-PC. Xeon og Quadro er ikke gaming-utstyr, og Quadro-serien er ikke spesielt bra til gaming. Xeon er serverprosessor, så IMO har de bommet totalt her.

 

Virker mer som en skryte-pc om hvor mange penger de klarer å bruke. Bygg noe ordentlig..

 

De hadde jo 2 pc'er i et kabinett hvis du leser hele teksten da :/

mens digital impulse hadde en pc og en vannkjølt xbone

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Trist fra Komplett. Det er ingen gaming-PC. Xeon og Quadro er ikke gaming-utstyr, og Quadro-serien er ikke spesielt bra til gaming. Xeon er serverprosessor, så IMO har de bommet totalt her.

 

Virker mer som en skryte-pc om hvor mange penger de klarer å bruke. Bygg noe ordentlig..

 

problemet er ikke akkurat xeon. Reg ram og quadro derimot blir et problem hvis du skal game.

 

Hadde likt og se at de heller lagde et VDI gaming miljø. Kjørt hypervisor med vGPU ;)

 

2x Intel Xeon E5-2697 v2

og 256 gb med den raskeste gaming ram'en de kan finne.

samt heftig SAS og ssd.

Lenke til kommentar

Begge maskinene så råe ut, Digitalimpuls sin appelerer vel til gamere mens Komplett sin til litt mer voksne.?

 

 

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

Hvilke spill?

I hvilken oppløsning da? 720x1260?

Og med hvilken FPS? 30?

 

Kjører du BF4 med allt på ultra i 1920x1080P med 60 FPS min?

Endret av Minhund
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

 

Jeg skal rekke opp hånda og si at du da ikke spiller spesielt nye eller krevende spill.

 

Må også bare påpeke at vi bruker ikke 10k+ på ny PC for å skryte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Begge maskinene så råe ut, Digitalimpuls sin appelerer vel til gamere mens Komplett sin til litt mer voksne.?

 

 

 

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

Hvilke spill?

I hvilken oppløsning da? 720x1260?

Og med hvilken FPS? 30?

 

Kjører du BF4 med allt på ultra i 1920x1080P med 60 FPS min?

48min, 58avg 1080p high på bf4 men kunne sikkert pressa mer utav den om jeg orka..

Lenke til kommentar

 

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

 

Jeg skal rekke opp hånda og si at du da ikke spiller spesielt nye eller krevende spill.

 

Må også bare påpeke at vi bruker ikke 10k+ på ny PC for å skryte.

Ja må tilstå at jeg ikke Googler etter de mest krevende spillene for moro skyld men har da 120 ish spill på steam av nyere dato hvor kun Metro serien samt Sniper Elite krever at jeg roer meg... Får til mye med i3+280x. Tviler kraftig på at et et beist til 10k+ gir noe som helst valuta for pengene til sammenligning. Men som dyre sportsbiler fungerer det sikkert fint som en forlenger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Begge maskinene så råe ut, Digitalimpuls sin appelerer vel til gamere mens Komplett sin til litt mer voksne.?

 

 

 

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

Hvilke spill?

I hvilken oppløsning da? 720x1260?

Og med hvilken FPS? 30?

 

Kjører du BF4 med allt på ultra i 1920x1080P med 60 FPS min?

48min, 58avg 1080p high på bf4 men kunne sikkert pressa mer utav den om jeg orka..

hvilken GPU?

Lenke til kommentar

 

 

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

 

Jeg skal rekke opp hånda og si at du da ikke spiller spesielt nye eller krevende spill.

 

Må også bare påpeke at vi bruker ikke 10k+ på ny PC for å skryte.

Ja må tilstå at jeg ikke Googler etter de mest krevende spillene for moro skyld men har da 120 ish spill på steam av nyere dato hvor kun Metro serien samt Sniper Elite krever at jeg roer meg... Får til mye med i3+280x. Tviler kraftig på at et et beist til 10k+ gir noe som helst valuta for pengene til sammenligning. Men som dyre sportsbiler fungerer det sikkert fint som en forlenger

Igjen har jeg en akkurat passe dyr PC av en enkel grunn fordi jeg hadde råd til det og ville ha det, det er ikke for å skryte til andre eller være bedre enn andre for det er utrolig mange som sitter på en mye bedre PC enn meg. Maskinen min er ikke noe jeg skryter av eller viser frem titt og ofte.

 

Men jeg trar alt av dagens spill med alt på Ultra og ligger på mellom 100 og 120 FPS på det aller meste(Metro faller jeg ned på 60 med alt på ultra).

Lenke til kommentar

Tviler kraftig på at et et beist til 10k+ gir noe som helst valuta for pengene til sammenligning. Men som dyre sportsbiler fungerer det sikkert fint som en forlenger

 

 

Du gjør det jaggu meg vanskelig for andre å diskutere med deg på et saklig nivå all den tid du slenger rundt deg med slikt tull. :thumbdown:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...