Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann folkens, jeg og en venn av meg er på leting etter en aktiv Arma3 Community, vi har vært å letet litt på nett, men det er for lite informasjon og/eller for lenge siden sidene vi finner er oppdaterte. her er det snakk om Coop,CTI, Zeus, og RP.

 

Vi er meget aktive, og liker å ha det morro samtidig som vi vil være litt "tactical"

vi liker og å lage Zeus mission.

 

Klasser og Spillestil for meg er vel:
Spotter,Medic, Gunner(Tanks,Armed) og Engineer. jeg kan og være kommandør om nødvendig.

 

For min venn, så er det:

Sniper/Marksman, Pilot,Driver(tanks,biler) og generell Supporting

 

håper på et par svar eller forslag til communities.

over and out.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

som Pervey Potato Nevner håper vi å finne noen litt seriøse communities som spiller arma 3. Vi begynner å bli litt lei av å spille på forskjellige public servere hele tiden med masse useriøse folk.

Jeg mener Arma spillene nytes best ved litt seriøs ordentlig spilling med god kommunikasjon.

 

Håper på noe god hjelp

 

Sey

Lenke til kommentar

Er vel noe som heter Brigaden, de spiller Arma 3 så vidt jeg er kjent

har allerede vært å sett på siden, er meget lite info om hva de gjør, bare masse copy paste om hva arma3 er. og det ser mer ut som om de fokuserer på battlefield mer en noe annet. har og sjekket ut Injection gaming (for lite info) og arctic combat elite (virker litt for seriøse)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi i Brigaden har en rekrutteringstråd her for mer info.

 

Utover det, så kan jeg si at vi er en voksende klan (som har litt å tjene på hjemmesidefronten, det jobbes med). Vi fokuserer på et mekanisert infanteri konsept. Dvs, fotlag med støtte av kjøretøy, både transport og ildstøtte (Marshall F. eks, eller Hunter i lavtrussel situasjoner). I tillegg har vi noen dedikerte piloter og copiloter i lufta som bidrar med alt fra transport og CAS, til medevac og hurtig forflytning.

 

Jeg er leder for infanteridelen av klanen, og står stort sett for treningene (2 ganger ukentlig). Vårt fokus er milsim, og vi forsøker å bruke de med reell militær erfaring best mulig for å få en god realisme, uten at det krysser over til det latterlige.

 

Siden du spør om hva vi gjør, så kan jeg si at per nå, har vi treninger der vi terper på taktikk, og opptreden i lag og som enkeltmann. Som rene oppdrag gjør vi litt forskjellig, men vi holder en rød tråd: Vi skal bli så gode som mulig på infanteridelen, og få et godt samarbeid mellom kjøretøy, både på bakken og i lufta, og fotsoldatene. Det gjenspeiler våre treninger, og vi har gjort oppdrag hvor 2 eller 3 mannslag har sneket seg gjennom fiendlig terreng i en times tid for å finne et mål, mens AI (og spillere i heli) leter etter dem. Ellers trener vi en del på å rydde byer \ målområder for fiendlige elementer. (Uten at det bare blir SIBO, altså strid i bebygd område).

 

Bare å spørre meg, eller PM meg en skypeadresse for ytterligere info.

Endret av Killswitch
Lenke til kommentar

Spiller selv med Injection Gaming, og kan si at vi er en seriøs til halvseriøs gruppe. Vi har en rundt 10 aktive Arma III medlemmer, og normalt rundt 4-6 som spiller fast to ganger i uka. Alderen er fra 16-25, noe som gjør at man får et godt mangfold med personer uten militær utdannelse (titthei, det er meg), og personer med militærtjeneste.

 

Vi har også en person som lager oppdrag, og satser på ca. et oppdrag i måneden fra han. Da prøver vi å skaffe flest mulige. Om du har lyst å høre mer, er det bare å sende PM til meg.

Lenke til kommentar

Jeg ser at dere i Brigaden i en annen tråd sier at dere har "mandatory training Tuesdays and Saturdays". Jeg kunne være interessert i å bli med dere på Arma 3, men voksenlivet tillater mest sannsynlig ikke at jeg okkuperer hver lørdag. Er 31 år, og ute etter så realisitisk mil-sim som mulig.

 

Vi er 3 stk i cirka samme situasjon, og alternativet vårt er å kjøre i gang noe eget.

Lenke til kommentar

Jeg ser at dere i Brigaden i en annen tråd sier at dere har "mandatory training Tuesdays and Saturdays". Jeg kunne være interessert i å bli med dere på Arma 3, men voksenlivet tillater mest sannsynlig ikke at jeg okkuperer hver lørdag. Er 31 år, og ute etter så realisitisk mil-sim som mulig.

 

Vi er 3 stk i cirka samme situasjon, og alternativet vårt er å kjøre i gang noe eget.

 

Noe dårlig skrevet der, men det er tirsdager og torsdager fra 20:00 og utover. Bare å søke oss: http://www.brigaden.org

 

Artig med nye folk ^^

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...