Gå til innhold

Fargo(TV Serie)-Generell Diskusjon(USA sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Malvo besøkte Wrench på sykehuset, drepte til og med vakten som satt på utsiden. Så sa han at aldri hadde noen kommet så nær på drepe han før Mr. Wrench og partneren. Og i det han gikk ut av rommet, så kasta han nøkkelen til håndjernet på sengen til Mr. Wrench og sa "If you still hold a grudge...come see me in a year or so" noe i den duren husker det ikke akkurat. Så slik jeg ser det, er vel det en tydelig peker på at Wrench ikke er i fengsel? Hadde da tenkt at det var han som skulle finne Malvo og hevne seg for partneren, men men.

 

Ja så klart er det åpenbart at han ville gå fri, jeg mener simpeltheten bare at det kunne vært interessant å hatt med at broren slapp fri etter å ha sona et år i et hardbarket fengsel sammen med andre mordere og whatnot, samt at han hadde mistet familien, kona trodde ikke på han osv.

 

Fargo Wiki: Episode 8

 

"Meanwhile in Duluth, a police officer is seen guarding the door to the room that Wrench is staying in. He gets up to go to the bathroom. There, Lorne sneaks up behind the officer and strangles him to death. Lorne enters Wrench's room and waits for him to wake up. He wakes up, and Lorne tells him about a few people he's worked with that couldn't speak or had one eye. Lone tells him he was the one who killed Numbers, and Wrench tries to get up to kill Lorne, but fails due to being restrained. He tries again when Lorne tells him he also killed off the remaining members of the Fargo mob. He tells Wrench that he and Numbers have come the closest to killing him, and gives him the key to the handcuffs. Lorne tells him to come and find him again if he chooses to escape."

 

Så tolker du det som at han valgte å ikke stikke av?

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Tja, likte at det var Gus som knærta Malvo, selv om Mr Wrench også kunne ha gjort det. Det var han som var blitt så skremt at han slutta som politi (og at han fikk muligheten til å bli postmann som han egentlig ønsket å bli), slik at det passer inn i seriens ironiske tone.

 

Digget Lesters død på. Nekter å høre på andre til siste slutt. Har klart å komme seg unda hele tiden, frem til nå. Også havna han oppi det ishølet som har vært med tidligere.

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar

Tenkte ikke på det før jeg så et review av den siste epsioden. Glacier National Park, Montana grenser til Kanada. Så Lester pakket sammen sakene sine da han hadde "slått" Malvo, med bjørnefella, og dro dit for å krysse grensen. På den ene siden har han politiet, og på den andre tynn is. Begge dårlige valg:P

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig sett episoden !

 

Lester har vært på tynn is helt siden han møtte malvo og drepte kona, nå gikk han endelig gjennom. Noe trist men selvfølgelig fortjent. Like at det var gus som tok malvo, Postmannen som er redd for edderkopper , Redder seg selv og familien fra "ulven" Malvo

 

Sesong 2 folkens, is this what you want ? is this what you really want ? - YES ! :tease:

Endret av Woody_97
Lenke til kommentar

Ja Allison Tolman har jo spurt flere ganger om hun kan bli bekreftet til å gjenta rollen sin eller ikke. På en side så hadde det vært rimelig fett men på den andre så kunne det være grei skuring å skifte ut alt. Personlig digget jeg Keith Carradine, og skulle ønske han hadde hatt en større rolle. Kanskje neste sesongen kan ta sted på 70 tallet om Sioux Falls som det konstant ble referert til gjennom sesongen av Keith. Han sa jo noe sånt som at det var såpass mange lik at hvis man stablet dem opp, så ville det være like høyt som et to etasjers hus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hey! La ikke merke til at han blunket da jeg så det første gang. Blunker vel til Lester, heller enn at han "skvetter".

 

Jeg digget den scenen da de to FBI-agentene ga den gåten til Lester, i bilen på vei til huset til Lester. Herlig humor.

 

Haha, tenker han partneren må ha vært temmelig lei etter å hørt på alle gåtene og tankene han må ha kommet med i et helt år de har vært i det arkiv rommet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig. Fantastisk serie og gode skuespillere, selv om jeg ikke er noen stor fan av Colin Hanks. Freeman spiller vel strengt talt den rollen han alltid spiller, men han gjør det jo forsåvidt bra. Billy "Lorne Malvo" Bob er det absolutte høydepunktet for min del. For en karakter og for en skuespiller.

 

En av mine favorittserier noensinne. Oh yah? Yah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...