Gå til innhold

Billigste reise innen 4 dager?


Anbefalte innlegg

Heihei! Hadde i utgangspunktet planer om og reise ned til Riga iløpet av ferien som slutter 21.04, men finner omtrent ingen turer. Så begynte og se på andre alternativ, men fant generelt lite billig reiser. Så lurer på om dere har noen tips? Vi er 3 stykker herav en er 18 år og to er 17 år. Vi har alle selvsagt tillatelse til og reise, og hovedmålet med reisen er og bare komme seg vekk litt og itillegg tattooere seg, så ser gjerne at landet er relativt billig iom at tattooeringer lett koster noen lapper.

 

 

Kriterier;

- Må reise fra Vestlandet (Bergen, Haugesund eller Stavanger)

- Fly og hotell ikke overstiger 3500 kr

- 2-6 dager

- I perioden 15-22 April

 

Er ikke så rutinert innen dette her, så setter veldig pris på tips og triks slik at det blir ferie på oss! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere er veldig sent ute så det blir ikke lett å finne billig her så lenge dere skal fly. Eneste jeg kan tenke meg er en ryanairrute fra Haugesund. Det lønner seg å være tidlig ute, kanskje heller flytte det til sommerferien? Beklager for negativt innlegg men det er ikke så mye mer å si.

Reiser selv til Beograd imorgen, bestilte i Januar og hotell, fly og transfer for 2 pers tilsammen ca 3500kr

Lenke til kommentar

Dere er veldig sent ute så det blir ikke lett å finne billig her så lenge dere skal fly. Eneste jeg kan tenke meg er en ryanairrute fra Haugesund. Det lønner seg å være tidlig ute, kanskje heller flytte det til sommerferien? Beklager for negativt innlegg men det er ikke så mye mer å si.

Reiser selv til Beograd imorgen, bestilte i Januar og hotell, fly og transfer for 2 pers tilsammen ca 3500kr

 

Takker for svar!

Fant en meget interessant tur til Bremen til 900kr tur-retur. Er vell ikke noen her som har vert der og kunne sagt litt om det?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...