Gå til innhold

[Wow: Alliance] <Nightfire> - Vi rekrutterer.


Anbefalte innlegg

<Nightfire> er et nyetablert guild på serveren Defias Brotherhood. Vårt primære mål er hovedsakelig å finne en balanse mellom "spillegleder" og "streben etter å mestre", noe for å være ærlig, ikke er en lett nøtt å knekke.

Først og fremst, det å oppnå entusiasme, lidenskap samt få en følelse av prestasjon på ett og samme tidspunkt krever mye arbeid. Dette er ikke noe som skjer over natten, og dette er noe vi ønsker å oppnå som et guild.
For å oppnå slike forhold trenger vi folk til å delta. Nei, ikke da personer med et smil om munnen og som lar "tiden fly forbi ", men vi trenger mennesker som virkelig ønsker å oppnå dette målet, mennesker som vil arbeidet som et team eller en enhet.
Mitt spørsmål til deg er: Vil du være med på å realisere dette?
Innen høsten, mest sannsynlig vinteren, vil Blizzard slipper Warlords of Draenor og innen den tid håper vi at vårt mål er oppnådd. Videre ønsker vi, som et team i Nightfire, å danne et godt miljø innenfor både PvE og PvP. Grunnen til at vi vil fokusere på begge delene er fordi folk liker forskjellige deler av Wow, og derfor vil gjøre det mulig for alle å spille det de vil.

Allerede nå har vi noen gode medlemmer som har gjort 14/14 HC i SoO, så dette vil typisk være folk som vil lede PvE avdelingen. Når det gjelder min erfaring vil jeg mest trolig forholde meg til PvP avdelingen.
Mitt neste spørsmål til deg er nå: Hvorfor bør du, som person, bli med i Nightfire?
Mine kjære venner, kollegaer, eller ukjente, dessverre har jeg nok ikke et godt svar på dette. Men det jeg kan si er at vi står for er hva vi lover.

Du kan kontakte meg på karakterene, Rilm eller Athia eventuelt Celriah eller Lytheria som er officerer.
Et annet alternativ er også å kontakte meg via BattleTag: StianEng#2665
Avslutningsvis vil jeg påpeke at alle er velkomne til å delta i eventyret til Nightfire.

Takk.

Stian (GM).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...