Gå til innhold

Trenger ny Mus, ønsker anbefalinger.


Anbefalte innlegg

Hei.


Den musa jeg bruker har begynt å gå i stykker, (sprekk over venstre museknapp som gjør at plastikken over switchen gir etter hver gang jeg trykker) så jeg trenger noe nytt. og ønsker gjerne anbefalinger.



De jeg har sett på til nå er bl.a. Logitech G500s(samt g400s) og Roccat Kone XTD. Jeg hadde en MX500 en gang i tiden som jeg var storfornøyd med før den også sa takk for seg, så noe i den dur er positivt. Hadde også en Madcatz M.M.O.7 i en periode som var helt forferdelig å bruke.


Jeg er litt opptatt av ytelse og ergonometri ettersom jeg sannsynligvis kommer til å bruke den en stund. hadde dog vært greit om prisen holdt seg under 600kr.



Setter pris på alle forslag ;)


Endret av Sphio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt tenkes, den er dog trådløs, noe som jeg i grunn litt skeptisk til, liker ikke å være avhengig av batterier heller, Hadde det vært til kontorbruk så hadde den nok vært ypperlig, men jeg bruker hjemme PCn til spill i ny og ned og da blir det dessverre ikke aktuelt med trådløst.

Lenke til kommentar

jeg har nå sett på Kinzu og jeg har hørt mye bra om steelseries, men akkurat den musen har ingen knapper på siden, og det må jeg nesten ha siden jeg surfer mye på nettet og det er veldig praktisk med page forward og page back knapper. kommer også godt med de gangene jeg gamer spill som bl.a. WoW..Disse knappene blir brukt så å si hele tiden så det er lite aktuelt å kvitte seg med den funksjonen.

Lenke til kommentar

Har brukt Steelseries Rival, Razer DeathAdder 2013 & fikk min Mionix Avior 7000 idag!

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg hvilken jeg liker best.

Men jeg føler sensoren i Rival & Avior har mer "raw" feeling. Mulig pga DA2013 sin smoothing.

Vær obs på at Steelseries har litt knotete service, og Rival har noen problemer som skal bli fikset.

 

Det er vel de 3 beste musene for øyeblikket.

Hvertfalt til mer "seriøse" spill som CS

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan godt tenkes, den er dog trådløs, noe som jeg i grunn litt skeptisk til, liker ikke å være avhengig av batterier heller, Hadde det vært til kontorbruk så hadde den nok vært ypperlig, men jeg bruker hjemme PCn til spill i ny og ned og da blir det dessverre ikke aktuelt med trådløst.

Nei, den er fantastisk. Batteritiden er lang, 2 uker elns i slengen og den tar ikke lang tid å lade opp.

Endret av CrowH
Lenke til kommentar

 

Kan godt tenkes, den er dog trådløs, noe som jeg i grunn litt skeptisk til, liker ikke å være avhengig av batterier heller, Hadde det vært til kontorbruk så hadde den nok vært ypperlig, men jeg bruker hjemme PCn til spill i ny og ned og da blir det dessverre ikke aktuelt med trådløst.

Nei, den er fantastisk. Batteritiden er lang, 2 uker elns i slengen og den tar ikke lang tid å lade opp.

 

Tror han bryr seg mer om noen ekstra ms delay på musesignalet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...