Gå til innhold

Har du prøvd prisvarslingen ennå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg registerer flere varsler for samme vare. Hadde vært fint om knappen endret seg til «Endre varsel» om ett eksisterte.

Jeg har tidligere foreslått at der lager en liste over alle registrerte varsler på kontosiden så jeg kan endre eller fjerne samtlige. Herunder også sortering av varsler etter produktkategori. Om jeg venter på hvilke nav to mobiltelefoner som er på lager under en gitt prisgrense, så kjøper jeg gjerne en av de. Bør være mulig å fjenrne alle prisvarsel for produkter i kategorien «mobiltelefoner».

Til slutt: et bonusprogram hvor brukerene får litt av fortjenesten deres! Tilsvarende Kickback.no. ;-) Kanskje et samarbeid med Kickback? Eller noe eget.

Happy shopping.

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg registerer flere varsler for samme vare. Hadde vært fint om knappen endret seg til ?Endre varsel? om ett eksisterte.

 

Jeg har tidligere foreslått at der lager en liste over alle registrerte varsler på kontosiden så jeg kan endre eller fjerne samtlige. Herunder også sortering av varsler etter produktkategori. Om jeg venter på hvilke nav to mobiltelefoner som er på lager under en gitt prisgrense, så kjøper jeg gjerne en av de. Bør være mulig å fjenrne alle prisvarsel for produkter i kategorien «mobiltelefoner».

 

Til slutt: et bonusprogram hvor brukerene får litt av fortjenesten deres! Tilsvarende Kickback.no. ;-) Kanskje et samarbeid med Kickback? Eller noe eget.

 

Happy shopping.

 

Gode innspill!

Copy/pastern på mail for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar

Jeg sluttet å bruke prisguide for ca 3 år siden, da jeg opplevde annen nettside som noe bedre og mer pålitelig. Dette har kanskje bedret seg på prisguide nå?

Dvs. tidligere opplevde jeg ikke samsvar med pris og lagerstatus på prisguide og hva som var reelt når man klikket inn i nettbutikken. Dette avviket opplevde jeg ikke etter overgang til prisjakt.

 

Som sagt, jeg er ikke oppdatert på prisguide siste 3-4 år.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Sist jeg var der hadde ikke forsiden forandret seg på fire fem måneder

Det klarer du å sjekke selv :) For meg ser det ut som de har oppdatert siden ganske jevnlig det siste året (gadd ikke sjekke lenger bakover).

 

mac1.no var sist oppdatert for to dager siden, og ipod1 for ca. en uke siden. Men det er vel mengden nyheter som bestemmer hvor ofte de oppdaterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...