Jump to content
Simen1

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Recommended Posts

Meg igjen!

En ganske hard nøtt her..

Hørte en sang på radioen i dag, den hørtes ut som noe fra Dire Straits, men fant ikke noe fra dem..

"Sangen", som egentlig kun er en instrumental, Har ikke annet enn en enkel xylofon (evt sånn lange jernrør som henger fra taket lol?), eller keyboard OG gitar som takt. Det eneste konkrete jeg husker fra musikken var at xylofon-, rør-, eller keyboardtakten gjentas noen par ganger (6-7 takter?) i løpet av sangen, mens gitaren spiller i "litt heavy stil". Denne sangen er veldig kjent!! Jeg har hørt den mange ganger på radio, men aner ikke hva den heter.

*Lurer også på hva pianomusikken i reklamen til Storm Chasers på Discovery Channel heter.

takk

Denne?

http://open.spotify.com/track/45r7mbXRbpFAYZavAoX6tk

Jan Hammer - Crockett's Theme.

Den er en gjenganger på P4 ihvertfall :p

Ja! Det stemmer! Som alle andre i kommentarene på youtube har jeg lett etter denne sangen lenge! takk!:)

*Leter fremdeles etter den på discovery channel*

Men takk:D

1:08 er vel midt i Cascadas cover av Maggie Reillys Everytime We Touch. Ellers spilles Guru Josh med Infinity 2008 der.

Jeg er på jakt etter en sang, men det eneste jeg husker er musikkvideoen. Den handler om personer som tar på seg bind for øynene, for så å løpe rett fram igjennom en by, som et race.

Noen som igjenkjenner den?

Så Kick-Ass igår, og jeg likte musikken som spiltes da Big Daddy drepte alle folka på vedfabrikken, rett før RedMist og Kickass kom dit.

Noen som vet hva den heter?

edit: Nevermind, det var jo themet fra 28 Days Later. Nå husker jeg hvorfor den hørtes så kjent ut!

Edited by razh0r

Jeg er på jakt etter en sang, men det eneste jeg husker er musikkvideoen. Den handler om personer som tar på seg bind for øynene, for så å løpe rett fram igjennom en by, som et race.

Noen som igjenkjenner den?

Det er vel Pendulum sin remix av The Prodigy's Voodo People?

http://www.youtube.com/watch?v=BKXKWBcaV3A

Dette er en klubb/house-låt som ble spilt mye i amsterdam da jeg var der, det er et saxofonriff som går igjen og er "lekent", har kanskje et litt franskt preg. Har lett overalt på nettet, men klarer ikke å finne den. Tror ikke det er noe særlig vokal i den. Kan lage en midifil med riffet senere.

Dette er en klubb/house-låt som ble spilt mye i amsterdam da jeg var der, det er et saxofonriff som går igjen og er "lekent", har kanskje et litt franskt preg. Har lett overalt på nettet, men klarer ikke å finne den. Tror ikke det er noe særlig vokal i den. Kan lage en midifil med riffet senere.

Ida Corr - Let Me Think About It/Destination Calabria?

hei!

jeg lurer på en låt som ble spilt på radio norge ca 16.25- 16.30 i dag, instrumental. aner ikke hvem som har den, men har et lite håp om at noen kanskje tilfeldigvis hørte på akkurat da? :thumbup:

ingen? :( noen som vet om jeg kan finne spillelisten deres noe sted da?

Edited by comtec