Gå til innhold

Diablo 3: AFK-farming av legendaries?


Anbefalte innlegg

Siden legendary har en time-gate som øker dropraten etter noen timer hvis ingen dropper, er det mulig å bruke dette til sin fordel?

Ved å stå et sted med nok hp regen til at at monster slå på deg, så står dette på over natten og neste morgen har du skyhøy droprate på legendary, dersom det virker såklart.

En annen ide kan være å bruke blood shardene kun når det har gått flere timer siden sist gang en legendary droppet, slik at du ikke "kaster" de vekk på gule items men istedet tar en handletur når du har legendary-drop-rate buffen?


Jeg mistenker at dette virker selv om du er i byen og bare venter, dersom gruppen din går rundt og dreper monstre.

 

post-16776-0-30038300-1396962784_thumb.jpg

 

Lvl requirement 44, blir fin å ha til å levle en alt med.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Siden legendary har en time-gate som øker dropraten etter noen timer hvis ingen dropper, er det mulig å bruke dette til sin fordel?

 

Ved å stå et sted med nok hp regen til at at monster slå på deg, så står dette på over natten og neste morgen har du skyhøy droprate på legendary, dersom det virker såklart.

 

En annen ide kan være å bruke blood shardene kun når det har gått flere timer siden sist gang en legendary droppet, slik at du ikke "kaster" de vekk på gule items men istedet tar en handletur når du har legendary-drop-rate buffen?

 

Som mange nevner, og som jeg erfarer selv, så er tiden det tar før legtimeren slår inn såpass lang at du er nesten garantert å finne en leg før den tid. Og som Mixy sier så resettes timeren med en gang man finner en leg, så å vente f.eks 6+ timer mellom hver leg vil ikke lønne seg i lengden siden det er mer sannsynlig at du finner både 1,2 eller 3+ legs innen den tid. F.eks med riftrunning som nå har fått en skikkelig legdrop boost pleier jeg i snitt å finne 4-5 souls og tilsvarende mange legendaries på 3-4 timer. Noen ganger fler, noen ganger færre.

 

Kadala er også en luring. Jeg har gamblet med henne like etter jeg har funnet legendary fra drop og fått 3 legendaries av henne på ~200 shards, men jeg har også brukt 500 shards på henne når det har vært dødslenge siden forrige legdrop og ikke fått en dritt.

 

Jeg tror den eneste måten å AFKe etter legs på i D3 er å stå i byen i et public adventure mode game som kjører caches og håpe at votekick funksjonen er bugged (som den ofte er) slik at man får "gratis" caches. Men da er du igjen et rasshøl...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...