Gå til innhold

Hvordan få tykkere hår og bli blekere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blek og blid har et kjekt tilbud hvor du får din egen behagelige likkiste.

Før en blir spadd ned i jorda et par måneder og når en føler seg fresh og fin blir du gravd opp igjen med en perfekt likblek hudfarge damene elsker.

 

Men jeg antar at det mest realistiske er at man flytter ned i kjellern til mor for deretter å ta seg en 6 måneders timeout mens en venter på mørketia igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tykt hår er det ikke alle som får. Det er vel slikt du blir "født" med. Frisører har vel noe de kan gjøre (koster sikkert en formue) eller kjøpe parykk? Vet ikke, sjampoo og slikt hjelper ikke for å få tykkere hår. Finnes mange måter du kan bruke hårspray på som får hårfasongen til å se stor og tykk ut.

 

Se blek ut? Ikke sole deg. Finnes små tips på nettet til blekere hud. Bruke sitron...men forsiktig...noen reagerer på sitron og får utslett.

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
FrankZito skrev (På 7.4.2014 den 18.08):

Blek og blid har et kjekt tilbud hvor du får din egen behagelige likkiste.

Før en blir spadd ned i jorda et par måneder og når en føler seg fresh og fin blir du gravd opp igjen med en perfekt likblek hudfarge damene elsker.

 

Men jeg antar at det mest realistiske er at man flytter ned i kjellern til mor for deretter å ta seg en 6 måneders timeout mens en venter på mørketia igjen.

Dette må være noe av det morsomste jeg har lest på lenge. Når man er 14 år får man altså for seg mye dumt man skal prøve😅 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...