Gå til innhold

Hjelp med hjemmeside med login, album, forum osv


Anbefalte innlegg

Jeg driver å prøver å sette opp en hjemmeside for en schæferhund klubb og trenger litt hjelp med noen funksjoner.

 

Her er planen.

  • Den skal kunne ha login
  • Brukere kan få egen bruker side for deling av info og foto.
  • Event kalender
  • Forum

 

Jeg ser på themeforest.net sine sider og skal skaffe en html utgave fra der.

Men jeg kjenner ikke til noen html hjemmesider som har ferdig oppsett med dette for meg, jeg ser mange html themes har login, butikk osv støtte men jeg veit ikke hvordan utnytte dette.

 

Noen her som har tips til meg??

Ønsker ikke wordpress, har dårlig erfaring med denne.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du vurdert Joomla! eller Drupal?

 

Wordpress regnes av mange som 'entry level' innenfor CMS. Joomla! ett steg opp mens Drupal er den mest avanserte. Det finnes mange artikler som tar for seg forskjellene mellom de tre, f. eks.denne cms.about.com/od/cms-basics/a/Pros-And-Cons-Of-Joomla-Wordpress-And-Drupal.htm

Lenke til kommentar

HTML er måten en nettleser forstår nettsidens innhold på.

Når du snakker om dynamisk innhold må du se på serverside språk som PHP. Det er her Joomla eller Drupal kommer inn. Det kan generere innhold på serversiden og levere til en bruker via HTML :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...