Gå til innhold

The Elder Of Scrolls online oppløsnings problemer


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer på om det er noen andre en meg på dette forumet som har problemer med oppløsningen i The Elder Of Scrolls Online.

Uansett hva jeg gjør står oppløsningen i aldri mer en 1240x720, men jeg kan ned skalere oppløsningen hvis jeg vil (ikke at dette er noe jeg vil)

Prøver man å endre oppløsningen over dette punktet til 1080p som jeg vil spille i, registrerer ikke spillet dette og når man går ut av settings og trykker inn på den igjen ser man at oppløsningen har endret seg tilbake til 1240x720.

 

Noen som har vært borti det, eller har en enkel løsning på å endre dette problemet?

 

 

 

Bruker monitor som støtter 1080p og har gtx780ti så tror ikke dette skal ha noe problemer å kjøre det fult ut.

Endret av 3evel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Det jeg har oppdaget er at oppløsningen ser ut til å forandre seg som den skal, men resetter seg om jeg går tilbake til settings. Derfor gjør jeg ikke det lengre. :p

 

Ellers kan du prøve å endre størrelsen på skjermelementene. Høyreklikk på skjermen, velg Tilpass og Skjerm. Har jeg denne på maks ser jeg oppløsningen i boksen i spillet, men den forsvinner om jeg setter størrelsen til den i midten. Men da blir oppløsningen stående som den skal, så vidt jeg kan se.

 

Legg også merke til at vi har en Elder Scrolls underforum under "De mest diskuterte". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...