Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp! Honda nsr 125


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.690,- er da ingen pris! Jeg gav over 11.000,- til min "moped". Du får forresten også 160ccm sylinder og masse anna morro til den sykkelen. Hadde en trimma CRM 125 selv, og den har samme motor.

 

Noe som er veldig billig og kan gi grommere lyd er UNI-filter. Men regn med problemer med å dyse og justere inn forgasseren etterpå. Jeg endte opp med å bytte hele forgasseren.

Lenke til kommentar

Originalt anlegg er ferdisveiset, slik at lyddemper sitter fast på svanehalsen, og bare bytte lyddemper blir mye arbeid, og kommer nok ikke til å utgjøre noen forskjell.

å bytte både svanehals og lyddemper er å anbefale, men ikke for lyden. det eneste som skjer med lyden er at den blir høyere og skarpere. ikke det jeg ville kalt grommere ;)

Lenke til kommentar

Originalt anlegg er ferdisveiset, slik at lyddemper sitter fast på svanehalsen, og bare bytte lyddemper blir mye arbeid, og kommer nok ikke til å utgjøre noen forskjell.

å bytte både svanehals og lyddemper er å anbefale, men ikke for lyden. det eneste som skjer med lyden er at den blir høyere og skarpere. ikke det jeg ville kalt grommere ;)

jeg kan bytte lydemper, den sitter ikke fast :)

Lenke til kommentar

om du kan ta av lyddemperen har du nok allerede effektanlegg og bytte av lyddemper vil ikke ha noe å si, vet du hvilket anlegg du har? skal stå midt på svanehalsen ;)

Der tokk jeg feil hehe. Lyddemperen er sveiset fast. men lurer litt på hva som er gjort med sykkelen siden den går i 160-165 km/t. noen som kan ha en anelse om hva det kan være? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...