Gå til innhold

EA vil gi bort spill gratis gjennom Origin – først ute er Dead Space


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dead Space er ett spill som har holdt seg rimelig bra. Alle spillene i serien i 1080p, med Anti-Aliasing, alt på maks pluss V-sync ser bare helt fantastisk ut. Eneste som plager meg er at V-sync i Dead Space satt til 30fps og ikke 60fps.

 

Spilte selv litt Dead Space 2 heromdagen på PC. Har tidligere kun spilt gjennom DS2 på Xbox 360 så DS2 på PC er en fantastisk opplevelse.

 

Eneste som jeg syns Uplay, origin, steam kan fikse er når jeg har spilt f.eks Trials Evolution gjennom Uplay og kommet borti achievements på menyen, så får jeg ikke lukket den menyen uten å bruke tastaturet.

Når jeg starter ett spill på PCn som bruker tastaturet så legger jeg fra meg tastaturet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Har dette spillet på STEAM, og det er langt fra en knirkefri afære, men kanskje Origin versjonen har disse tingene fikset, vi får se.

Lenke til kommentar

Xbox gir ut 2 spill i måneden

Som stort sett er relativt gamle, men forsåvidt kudos for at de gjør det.

Dog i dette tilfellet liker jeg Sony bedre som gir ut rimelig nye spill, blant annet siste Tomb Raider, Remember me, Borderlands 2 etc.

Og de "gir" til Vita, PS3 og PS4.

Forskjellen er vel at Microsoft sine er yours to keep uansett, mens Sony sine kun kan brukes så lenge du betaler for playstation pluss. Noe de fleste allerede gjør.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

 

 

Xbox gir ut 2 spill i måneden

Som stort sett er relativt gamle, men forsåvidt kudos for at de gjør det.

Dog i dette tilfellet liker jeg Sony bedre som gir ut rimelig nye spill, blant annet siste Tomb Raider, Remember me, Borderlands 2 etc.

Og de "gir" til Vita, PS3 og PS4.

Forskjellen er vel at Microsoft sine er yours to keep uansett, mens Sony sine kun kan brukes så lenge du betaler for playstation pluss. Noe de fleste allerede gjør.

Helt enig! Veldig stusselig i forhold til hva Playstation tilbyr kundene sine. Fikk lyst til å gå over fra 360 til PS4, mtp hvor mye du får fra PS etc.. men sitter alikevel med Xbox One nå, ettersom venner av meg gikk for Xbone. *Sukk*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

LOL skal si origin begynner å bli deperate, nå gotter jeg meg vilt her i god stolen med steam the one and only :)

 

Det er nok en del millioner som allerede bruker Origin, da f.eks spill som BF og Titanfall er populære, så tviler på at dem er desperate.

Lenke til kommentar

 

 

LOL skal si origin begynner å bli deperate, nå gotter jeg meg vilt her i god stolen med steam the one and only :)

Det er nok en del millioner som allerede bruker Origin, da f.eks spill som BF og Titanfall er populære, så tviler på at dem er desperate.

Det er ikke mange dager siden Origin ba om feedback som tjeneste. Så noe er tydeligvis i gjære.

Lenke til kommentar

 

 

LOL skal si origin begynner å bli deperate, nå gotter jeg meg vilt her i god stolen med steam the one and only :)

Det er nok en del millioner som allerede bruker Origin, da f.eks spill som BF og Titanfall er populære, så tviler på at dem er desperate.

Det er ikke mange dager siden Origin ba om feedback som tjeneste. Så noe er tydeligvis i gjære.

 

Det er vel veldig vanlig, alle sider spør en gang iblant om du har lyst til å ta en undersøkelse i deres favør, for å gjøre tjenesten bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Xbox gir ut 2 spill i måneden

Som stort sett er relativt gamle, men forsåvidt kudos for at de gjør det.

Dog i dette tilfellet liker jeg Sony bedre som gir ut rimelig nye spill, blant annet siste Tomb Raider, Remember me, Borderlands 2 etc.

Og de "gir" til Vita, PS3 og PS4.

Forskjellen er vel at Microsoft sine er yours to keep uansett, mens Sony sine kun kan brukes så lenge du betaler for playstation pluss. Noe de fleste allerede gjør.

Må uansett ha PS+ for å spille online på PS4. For å da i tillegg få gratis spill attpåtil e jo kanon. Nu har jeg straks ingen kompiser igjen som har 360 til å spille GTA5 lenger så da er det 0 grunn for meg å beholde Xbox Live Gold. Eneste om MS faktisk klarer å gi ut bedre spill til 360n for å da overføre det abonnemanget til Xbox One.

Lenke til kommentar

Dette er jo bra, ikke annet å si om det. Origin lastet jeg det ned fordi jeg måtte det når Battlefield 3 kom ut. Det ga kjempetrøbbel og fikk ikke spilt i starten pga. problemer med Origin. Irriterende var det jo, da man ikke hadde trengt søppelet i utgangspunktet.

 

Origin er selve eksemplifiseringen på hvor forkastelig EA er. Da de lanserte det husker jeg at noe av løftet gikk ut på at fjerning av "mellommannen" skulle gi billigere spill til mannen i gata. - For en løgn dette var. De er nesten alltid dyre og har så og si aldri gode priser/salg.

 

Eksempel: Sjekket nettopp Mass Effect trilogien, 449kr for nedlasting på Origin. CD'on gir deg boksen for 249. Prisjakt viser at det kan skaffes helt ned til 199 i nordisk utgave! Dette er rett og slett forkastelig og bånn i bøtta.

Endret av ElderScrollsinisten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

LOL skal si origin begynner å bli deperate, nå gotter jeg meg vilt her i god stolen med steam the one and only :)

Jeg vet ikke hva som er mest komisk, at du tror Origin sliter, eller at Steam er den eneste akseptable løsningen :rofl:

For min egen del er Origin hakket bedre enn Steam, mye fordi Origin har raskere servere, og bedre grensesnitt, men Steam hjelper jo kraftig på med at grensesnittet er snegletregt, butikken/webleseren har en oppdateringsfrekvens på 0.1 Hz, så mye tull med validering/konvertering av spillfiler, og modfunksjonaliteten som fungerer like bra som Windows 8s mangel på startmeny.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

LOL skal si origin begynner å bli deperate, nå gotter jeg meg vilt her i god stolen med steam the one and only :)

Jeg vet ikke hva som er mest komisk, at du tror Origin sliter, eller at Steam er den eneste akseptable løsningen :rofl:

For min egen del er Origin hakket bedre enn Steam, mye fordi Origin har raskere servere, og bedre grensesnitt, men Steam hjelper jo kraftig på med at grensesnittet er snegletregt, butikken/webleseren har en oppdateringsfrekvens på 0.1 Hz, så mye tull med validering/konvertering av spillfiler, og modfunksjonaliteten som fungerer like bra som Windows 8s mangel på startmeny.

 

LOL nå må du slutte å trolle forumet kamerat :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper toeren kommer ut gratis ei gang. Så mye bedre enn eneren, hvor du ender opp samme sted mellom alle kapitler, og blir dasket rundt av dine overordnede. Mens i eneren er du din egen sjef, til en stor grad, og mer "personlig", da Isaac's tryne blir vist flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...