Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester City


Anbefalte innlegg

Wenger var spot on med taktikken i dag. Forstår godt at han ventet med å gjøre bytter. Vi hadde momentum og så farligere ut enn City. Så fort de begynte å få grep på kampen, tok det ikke mange minuttene før Ox var på banen, og vips så var vi farlige igjen.

 

Enkelte her inne er latterlig kravstore. City er ligaens beste lag, og vi mangler vår beste forsvarsspiller, vår beste midtbanespiller, vår mest kreative spiller OG vår giftigste angrepsspiller. 1-1 er et kjemperesultat.

Alt er situasjonsbestemt, og kampen i dag klarte vi oss fint uten de du nevner, men etterhvert ble spillerne slitne og Giroud var for X antall kamper på rad ræva som vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at Sagna gjorde mye bra, men på baklengsmålet er hans jogging bakover skyld i at Dzeko får stå alene også i rommet han burde vært.

Så han får ta en god del av skylden for det målet. Var også ved andre anledninger ganske rotete i plassering og det å jobbe hjemover etter balltap.

 

Banens beste var Rosicky imo.

Lenke til kommentar

Enig i at Sagna gjorde mye bra, men på baklengsmålet er hans jogging bakover skyld i at Dzeko får stå alene også i rommet han burde vært.

Så han får ta en god del av skylden for det målet. Var også ved andre anledninger ganske rotete i plassering og det å jobbe hjemover etter balltap.

 

Banens beste var Rosicky imo.

Han som diva er banens beste? neppe! Utenom diven var Rosicky god.

Synes Santi var banens beste jeg fordi han skapte veldig mye og arbeidet veldig mye bakover også.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

 

Enig i at Sagna gjorde mye bra, men på baklengsmålet er hans jogging bakover skyld i at Dzeko får stå alene også i rommet han burde vært.

Så han får ta en god del av skylden for det målet. Var også ved andre anledninger ganske rotete i plassering og det å jobbe hjemover etter balltap.

 

Banens beste var Rosicky imo.

Han som diva er banens beste? neppe! Utenom diven var Rosicky gog.

Synes Santi var banens beste jeg fordi han skapte veldig mye og arbeidet veldig mye bakover også.

 

 

Har du opphevet ignoreringen infinety? Det var jo hyggelig :p

 

Diven var ikke av en slik art at jeg gidder henge meg opp i den, og synes det mozart gjorde resten av kampen var meget bra. En av få på dette laget som setter fart fremover og gir oss en annen dimensjon i angrepet enn de andre. Har vært god lenge, og for meg var han banens beste i går.

Santi var også meget god i går, og er i stigende form etter å ha vært en vandrende katastrofe ganske lenge.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...