Gå til innhold

Grilling utenfor vikingsskipet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan aldri tenke meg det blir tatt så veldig godt i mot av vaktene. Nå aner jeg ikke, men jeg har en stygg misstanke om at dersom 10 000 folk skal grille, vil der se ut som et helvete etterpå... + at faren for at 10 000 idioter skal greie å starte en brann er langt sørre enn at en idiot skal greie å starte en brann... Dermed burde det være totalforbud mot grilling, for alle.

 

(ja, jeg mener det heller mot idioti (galskap red.), å bruke påska si på svett gaming forran en skjerm.)

 

Uansett, hvorfor grille? Trodde Grandiosa og Redbull var gamer mat jeg.

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Joda grilling skal det bli :D jeg, og mange andre, drar til vikingskipet på tirsdag (da det fort er 7-8 timers kjøring).

Grillingen pleier å være i 20-22 tiden og utover.

Kan aldri tenke meg det blir tatt så veldig godt i mot av vaktene. Nå aner jeg ikke, men jeg har en stygg misstanke om at dersom 10 000 folk skal grille, vil der se ut som et helvete etterpå... + at faren for at 10 000 idioter skal greie å starte en brann er langt sørre enn at en idiot skal greie å starte en brann... Dermed burde det være totalforbud mot grilling, for alle.

Uansett, hvorfor grille? Trodde Grandiosa og Redbull var gamer mat jeg.

Security har ikke hatt noe i mot at 10-20 stk sitter å griller på engangsgriller. Dette har jeg og mange andre allrede gjort i noen år, og jeg ser ikke noe grunn til at det ikke blir noe i år.

Security pleier også komme bort å varme seg, og evnt få noe varm mat hvis noen har noe til overs :)

Hele TG har uansett ikke fler enn ca 5500 deltakere, hvor flesteparten av dem kommer på onsdagen.

Er vanskelig å varme en grandis uten strøm og regler mot det å ha med seg hvitevarer.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...