Gå til innhold

Diablo 3: Reaper of Souls er live!


Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

Vel, nå er jo Diablo 3's første expansion live da. Spillet har kommet langt siden launch i 2012. Omtrent alt er forandret, for det meste til det bedre. De av dere som la spillet på hylla i 2012 en gang, vil nok ha glede av å lese dere opp om alt som er nytt.

 

Vet ikke hvor jeg skal begynne, men for det første er jo auksjonshuset tatt ned. Dét er nok mange glad for. Man kan fremdeles trade visse ting, men bare i party med folk man spiller med den dagen man finner noe. Nå har man jo óg Paragon Levels, Adventure Mode, 'Loot 2.0', lista er lang.

 

Launch var midnatt 25.03, og jeg må si det var helt glimrende. Satt langt ut i de sene timer, men måtte få meg noe søvn etterhvert. Nådde level 70 litt senere på dagen, og laget og en video av siste bossen om noen er interessert (spoiler warning!). De som er interessert i å lese seg opp om hva som er nytt, kan jo starte her, på Blizzard's 'Game Guide'.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hver til sitt. Men jeg tror kanskje det er en mulighet for at ikke du helt ordentlig har sett hva som har skjedd med egne øyne. Alt det som folk klaget på i over et år siden launch in 2012 har bare forsvunnet, så å si. Det var ingen liten jobb heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...