Gå til innhold

Feature: Vinn eller forsvinn for HTC (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje de hadde gjort det bedre om de lagde en god telefon med støtte for SD-kort og utskiftbare batteri, og sørget for å legge ut oppdateringer til den iallfall 2 år etter lanseringsdatoen.

 

Kan ikke huske å ha sett en eneste HTC-telefon som har oppfylt alle de punktene på ei stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje de hadde gjort det bedre om de lagde en god telefon med støtte for SD-kort og utskiftbare batteri, og sørget for å legge ut oppdateringer til den iallfall 2 år etter lanseringsdatoen.

 

Kan ikke huske å ha sett en eneste HTC-telefon som har oppfylt alle de punktene på ei stund.

Du lever nok i en boble.

M8 har jo SD-kort-støtte. M7 ble oppdatert til 4.4.2 lenge før de fleste andre android telefoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Kanskje de hadde gjort det bedre om de lagde en god telefon med støtte for SD-kort og utskiftbare batteri, og sørget for å legge ut oppdateringer til den iallfall 2 år etter lanseringsdatoen.

 

Kan ikke huske å ha sett en eneste HTC-telefon som har oppfylt alle de punktene på ei stund.

Du lever nok i en boble.

M8 har jo SD-kort-støtte. M7 ble oppdatert til 4.4.2 lenge før de fleste andre android telefoner.

Som han skriver: Kan ikke huske å ha sett en eneste HTC-telefon som har oppfylt ALLE de punktene på ei stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg liker godt designet på HTC One, men jeg synes den blir litt for stor. HTC One Mini var veldig fin størrelse, men der kunne du ikke sette inn minnekort. Pluss at plastrammen rundt hadde en tendens til å sprekke. Og den var ikke raskeste mobilen i verden.

 

En HTC One i Mini størrelse, med plass til minnekort og samme specs som HTC One, da hadde de fått meg på laget igjen. Sony klarte å lage en kompact toppmodell. Samsung klarer det ikke. Klarer dere HTC?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Grunner til FIasko er f.eks dette
Elendig Batteri og hvor de hevder kunder ønsker det.

Hvem er det som ønsker en telefon med knøtte batteri?

 

Se på prisen som Multicom og proshop har satt. 6500kr

Tror de at skal få Iphone tilstander ved å skru prisen opp?

Med forbehold at det ikke bare er butikker som har satt opp blodpriser for å prøve å hype opp

Endret av Fettlars
Lenke til kommentar

Foreløpig pris på nettbutikkene er en del over forventningene mine i alle fall. Jeg hadde sett for meg rundt 5500,- introduksjonspris, til nød 6 lapper.

Jeg kommer nok uansett til å ende opp med en etter hvert uansett, men som sagt, dyrere enn forventet.

Siste samsung telefonen jeg eide var S3 (forferdelig telefon, men det er faktisk telefonen jeg har hatt lengst de siste 5 årene). Jeg har brukt både Sony Z1 (og Z) og noe LG og motorola, men jeg liker definitivt HTC One best. Den scorer definitivt ikke best på alt, men den scorer godt på lyd (noe som er viktig for min del) og "greit nok" på kamera. Det ender nok mye med smak og behag.

Batteritiden som "alle klager over" har ikke vært noe problem i praksis, men opplevde at S3 (med custom rom og custom kernel) hadde en del bedre batteritid. Med S3 trengte jeg ikke å tenke på å lade hvis jeg f.eks. skulle ut på byen en sen lørdagskveld, men det må jeg med HTC One 2013.

Lenke til kommentar

Har brukt HTC telefoner i mange år. Likte de utrolig godt. Men når de ikke leverer oppdatreringer mer en kanskje bare en gang så gidder ikke jeg å støtte de lenger. Siste mobil jeg hadde fra HTC var dezire z. Var veldig fornøyd med den ,å da spesielt att den hadde fysiskt tastatur.

Få orden på oppdaterigner å gjør det i større tempo å de vil se att kjøperne kommer tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil ha en HTC ONE m8, men jeg vil vente litt pga av prisen som sikkert vil gå ytterlige ned etterhvert som s5 og z2 kommer på markedet. Allerede nå selger jo Netcom en sponset telefon til litt over 4 lapper. Men det er jo synd at HTC klarte selv og ødelegge sitt eget marked og rykte på feil invasjoner og satser på feil linje på utviklingen og legge seg for tett opptil eple telefonene. For HTC har gjort en stor feil, mangelen på minnekort og i resten av verden selger jo ikke samsung mange s4 eller note3 de selger flest "biilig" telefoner noe som HTC mangler akkurat som eple telefoner...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...