Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan unngå å komme fort?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite problem seksuelt: jeg kommer altfor fort til tider. Jeg aner ikke hva som kan være problemer, jeg er en aktiv runker og har til og med hatt en liten ulykke nedentil (har klart å revet av strengen engang, men det har grodd igjen uten problemer), så logiskt sett, skal jeg ikke være særlig følsom nedentil.

 

Kan noen hjelpe meg? Jeg må konstant holde meg når kjæresten min holder på å komme, og det er veldig ubehagelig. Dette har vært et problem i over et år. /:

 

Hun er ikke særlig fan av at jeg kommer inni henne, selvom hun går på piller, så det er ikke bare å fortsette etter jeg har kommet. Jeg holdt faktisk ut mye lengre første gang vi hadde sex.

 

Takk for alle svar! :)



Anonymous poster hash: ce412...31f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei!

 

Jeg har et lite problem seksuelt: jeg kommer altfor fort til tider. Jeg aner ikke hva som kan være problemer, jeg er en aktiv runker og har til og med hatt en liten ulykke nedentil (har klart å revet av strengen engang, men det har grodd igjen uten problemer), så logiskt sett, skal jeg ikke være særlig følsom nedentil.

 

Kan noen hjelpe meg? Jeg må konstant holde meg når kjæresten min holder på å komme, og det er veldig ubehagelig. Dette har vært et problem i over et år. /:

 

Hun er ikke særlig fan av at jeg kommer inni henne, selvom hun går på piller, så det er ikke bare å fortsette etter jeg har kommet. Jeg holdt faktisk ut mye lengre første gang vi hadde sex.

 

Takk for alle svar! :)

 

Anonymous poster hash: ce412...31f

 

Hei, skal se om jeg klarer å hjelpe deg litt her :)

 

Å komme tidlig er faktisk ikke så veldig uvanlig men jeg kan gi deg et ekkelt tips om å onanere jevnlig, og kanskje øve deg på å holde det tilbake under mastrurbasjonen som det blir kalt.

Husk at årsaken er ikke nødvendigvis bare fysisk. Mye av seksualiteten sitter i hodet. Det er også mye tanker/følelser som styrer det hele.

 

Andre tips eller forslag til hva du kan gjøre:

- Trene bekkenbunnsmusklene

- Drive start-stopp-trening. Onanere/ runke til du nesten kommer. I tillegg kan penis klemmes like ved undersiden av penishodet slik at man hjelper til med å avbryte utløsningsrefleksen. Stopp opp før du kommer for så å start opp stimuleringen på nytt. Gjenta det flere ganger.

- Bruke kondom. Det kan sette ned følsomheten og dermed utsette utløsningen.

- Bruke kondom innsatt med bedøvelseskrem, for eksempel Durex's performa. Den bedøvende kremen vil sette ned følsomheten.

- Få den første utløsningen fort og deretter ta litt pauseaktivitet til man er klar igjen. Da vil man som oftest holde lengre.

 

Husk! Mye sitter i hodet. Bare du bestemmer deg nok så får du det til. :wee: Lykke til! Håper det var til hjelp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleide også å komme veldig tidlig før i tiden da jeg drev og runket, og det hele kunne være over på så lite som 20 sekunder hvis jeg ville. Problemet var jo det at gjennom runkingen hadde jeg ufrivillig øvd meg selv opp til å komme så tidlig som mulig, en dårlig vane som jeg måtte bli kvitt. Jeg tenkte jo aldri noe spesielt over det den gangen, men etter hvert som jeg fikk med meg at dette aldri ville blitt satt pris på av en partner, så fant jeg ut at jeg skulle øve meg på å holde ut lengre for å være klar for "den store dagen".

 

Det som ihvertfall funket for meg var å prøve å ikke knipe og å stramme musklene bak penis under runkingen, men å heller å prøve å holde pikken litt sånn "slappstiv".

Man merker dessuten når man blir litt vel overivrig og får et lite slags kikk der man kjenner at det blir ekstra opphissende og digg, og da er det lurt å ta en 4-5 sekunders pause, slappe av og å ta tilbake kontrollen istedenfor å la manneinnstinktene styre showet, for ellers skal det ikke mye jukking til før man kommer for langt på vei. Jeg snakker ikke om følelsen av å holde på å komme, men heller det at man plutselig blir litt ekstra tent underveis, og mister litt kontrollen slik at man må ta seg litt sammen igjen.

 

Det siste som er lurt er jo å ha en litt likegyldig holdning til det at pikken blir stimulert. Istedenfor å kjenne etter og nyte det, bør man bare ikke tenke så mye på det, og bare la det skje litt i bakgrunnen mens man tenker på andre ting. Det er jo ikke bare friksjonen mot pikken som avgjør hvor fort man kommer, men egentlig hvor tennende hele situasjonen oppfattes.

 

Sånn som det er nå kan jeg styre dette ganske bra, og kan egentlig runke ganske fort og kontinuerlig i sikkert 45 minutter uten å komme. Hvis jeg derimot går inn for å komme tidligere, så kan jeg få det til på rundt 2 minutter uten problemer.



Anonymous poster hash: da828...288
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS: Hva mener du med fort? Noen sekunder, 1 minutt, 2 minutter?

 

Hva gjør du egentlig under sex? Tenker du på å ikke komme fort? Prøv heller å fokusere på selve sexakten i stedet for å prøve å ikke tenke slike tanker.

 

Kjenn hvordan det føles at holde henne, hvor hard og myk hun er. Hør stønningen hennes, hør lydene fra knullingen. Fokuser på (den fine) kroppen hennes.

 

Dette hjelper deg med å koble deg litt av tankene. Jeg har selv fått lengre utholdenhet av dette.

 

Ellers kan du ha på kondom, runke en time før, penetrere saktere, fingre/slikke henne når du merker du begynner å komme etc.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

 

 

Jeg pleier å kose meg med pikken hans og suge han til orgasme før vi starter på selve sexen.

Jeg hadde ikke klart å bli skikkelig hard igjen på noen timer, men det er forskjell på folk :)

 

Jeg har helt motsatt problem. Tar veldig lang tid å komme :hmm:

Men du er hard hele tiden? Gawd, hadde vært deilig å ridd deg

Lenke til kommentar

 

 

Jeg pleier å kose meg med pikken hans og suge han til orgasme før vi starter på selve sexen.

Jeg hadde ikke klart å bli skikkelig hard igjen på noen timer, men det er forskjell på folk :)

 

Jeg har helt motsatt problem. Tar veldig lang tid å komme :hmm:

Men du er hard hele tiden? Gawd, hadde vært deilig å ridd deg

 

 

Kommer an på dagsformen, men på en god dag så ja.

Hadde vært gøy det, men jeg bor ikke på Østlandet :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg pleier å kose meg med pikken hans og suge han til orgasme før vi starter på selve sexen.

Jeg hadde ikke klart å bli skikkelig hard igjen på noen timer, men det er forskjell på folk :)

 

Jeg har helt motsatt problem. Tar veldig lang tid å komme :hmm:

 

Men du er hard hele tiden? Gawd, hadde vært deilig å ridd deg

 

Kommer an på dagsformen, men på en god dag så ja.

Hadde vært gøy det, men jeg bor ikke på Østlandet :p

 

Jeg bor på østlandet og har god utholdenhet!

 

3089808-6662218603-enthu.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...