Gå til innhold

dvd brenner


Flygel

Anbefalte innlegg

heisann

Jeg skal kjøpe meg DVD brenner

er litt usikker på hvilken modell

det er to stykker jeg lurer på

Asus DRW-0402P eller NEC ND-1300

Nec`en har både + & - og koster bare 1169.

de har begge to på www.techline.no og jeg har ikke funnet dem noe billigere noe annet sted.

 

Noen som kan hjelpe meg hva jeg bør velg ?

 

Flygel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva ER egentlig forskjellen på + & - ?

jeg har ikke peil på de typene egentlig.

 

men .. jeg sendte en mail til den sjappa ang prisen , jeg hørte fra en kompis at de var billigere enn komplett, og som en eller annen sa her oppe var den billigere på komplett.

Jeg fikk svar etter ca 2 minutter,og prisen ble justert :)

 

Bør jeg egentlig velge den billigste jeg finner ? hva er forskjellen på den til overkant av 1100 og en til 2k+ ? hastigheter og slikt er jo likt.

 

 

takk for svar.

Flygel

Lenke til kommentar

+ og - er to forskjellige formater.

 

En DVD+ brenner kan ikke brenne eller lese DVD- plater og omvendt. Derfor bør du velge en som tar begge formater siden de ikke har blit enige om en standard enda.

 

Mange ganger er forskjellen på pris feks merke og hvor mye som følger med. De billigste står som regel som "bulk". D.v.s at du får kun brenneren å ikke alslags programvarer og bruksanvisninger på 200 språk...

 

Jeg persolig foretrekker bulk siden programmer og lignene ligger på nettet som regel. + at dette får prisen til å rase

Lenke til kommentar
hva ER egentlig forskjellen på + & - ?

jeg har ikke peil på de typene egentlig.

 

men .. jeg sendte en mail til den sjappa ang prisen , jeg hørte fra en kompis at de var billigere enn komplett, og som en eller annen sa her oppe var den billigere på komplett.

Jeg fikk svar etter ca 2 minutter,og prisen ble justert :)

 

Bør jeg egentlig velge den billigste jeg finner ? hva er forskjellen på den til overkant av 1100 og en til 2k+ ? hastigheter og slikt er jo likt.

 

takk for svar.

Flygel

 

Til dere som leser denne tråden, anbefaler jeg dere å følge utviklingen på denne tråden her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...hlight=#1259255

 

Snik reklame, flygel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...