Gå til innhold

Folding: Milepæler Team Hardware.no


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Da har visst jeg også passert 2 milliarder poeng:)

 

post-10067-0-22497700-1553256061_thumb.jpg

 

Nå er det riktignok ikke bare for Team Hardware.no siden jeg en gang for lenge siden foldet for feil lag en liten periode pga reinstall av OS, og la da inn feil info i klienten, men totalt sett stemmer dette.

Endret av Betroz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Som en liten oppdatering er jeg nå på vei mot 7 Millioner poeng , hopper jo litt mellom folding og seti , men gøy å se fremskrittene.
Soverommet holder også en fin temperatur og kona er ikke "alt" for irritert med at pcen står på, men ser at det må kjøpes inn et noe bedre kabinett og et noe bedre skjermkort som er mer stillegående.

 

Noen med erfaringer på 5700x serien til amd i forhold til folding?

Lenke til kommentar

Heh, da har jeg aktivert min konto igjen, bruker PCen en del til seti@home men vil gi folding også tid fremover. Blir morsomt å se hvor bra denne PCen folder mens den ikke er i bruk.

Hehe, fikk spørsmål om å kjøre seti i 2004, men sa nei.

Valgte folding i stedet, har mere tro på det. Er medisin forsking, seti er å finne radio signaler fra rommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, fikk spørsmål om å kjøre seti i 2004, men sa nei.

Valgte folding i stedet, har mere tro på det. Er medisin forsking, seti er å finne radio signaler fra rommet.

 

Startet med seti tilbake i 1999 så vanskelig å stoppe nå, men er mye av / på der også. Pcen får lov til å hjelpe til på flere prosjekter og i perioder er den ikke i bruk til noe i det hele tatt. Akkurat nå er det gøy å være med på Seti@home og andre prosjekter via Boinc og selvsagt også folding@home

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...