Gå til innhold

–Telenor opererer i det skjulte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Fikk sma fra dem hvor det sto at de ville gi meg et tilbud, men nummeret jeg skulle ringe funker ikke. Har Tele2 sperret tilgang til det nummeret kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg ser nå stadig disse Talkmore-reklamene fra Telenor jeg, og Tele2 er jo like om ikke mer pågående ja med sine OneCall-reklamer. Så det blir feil å innsinuere at Telenor "nesten ikke" bruker penger på TV-reklame.

 

Det begynner å bli så mange stråselskaper under paraplyene Telenor, Tele2 og TeliaSonera AB at det blir vanskeligere og vanskeligere for folk å følge med på hvem som står som eiere.

 

 

Ser ut til at Tele2 er en egen gren sammen med OneCall, MyCall og Network Norway.

 

 

Tele2 Norway consists of the brands Tele2, OneCall, MyCall and Network Norway. Currently Tele2 is building the third mobile network in Norway.
Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når de prøver seg på winback er det dere kunder som sitter på de beste kortene!!! Krev MER. Hadde jeg hatt telenor å de hadde ringt op for å gitt meg samme tilbud, hadde jeg krevd 8GB til samme pris som Tele2 har. Vis ikke har jo toget gått for Telenors del. Det hjelper ikke å komme med et identisk tilbud for å beholde kundene de holder på å miste. De må tilby MER :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er det noen her som har prøvd dette, og blitt oppringt av telenor etterpå? Vil fortsette å ha telenor, men hadde vært greit å fått et litt rimeligere abonnement enn det som jeg har nå. Dumt å bytte til tele2 og regne med at telenor ringer, om de ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Men, man kan kun vri svampen for "X prosent" med "vann". En gang vil Telenor så vel som de andre kjenne at det ikke er mer å gå på.

 

Men, det er sikkert en del å gå på. Det spiser likevel av overskuddsmarginene, og det er noe et hvert selskap alltid er opptatt av skal ha et fornuftig forhold.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har prøvd dette, og blitt oppringt av telenor etterpå? Vil fortsette å ha telenor, men hadde vært greit å fått et litt rimeligere abonnement enn det som jeg har nå. Dumt å bytte til tele2 og regne med at telenor ringer, om de ikke gjør det.

Jeg ble ringt av Talkmore, som ligger under Telenor, bare minutter etter jeg hadde bytta. De tilbød akkurat det samme abonnementet som Tele2 har kampanje på.

 

Dama (også Talkmore-kunde) byttet dagen etterpå, men hun ble ikke ringt opp etter hun hadde bytta.

 

Jeg har vært Talkmore-kunde en stund lengre enn henne, så jeg vet ikke om det har noe å si hvor lenge man har vært kunde...

Lenke til kommentar

Jeg ble oppringt av Djuice (Telenor) som kunne gi meg 40,- kr avslag på abonnementet jeg hadde. Altså, de ville redusere prisen fra 299,- pr mnd til 259,- pr mnd. Det var det beste de kunne gjøre var beskjeden jeg fikk fra en under snittet hyggelig servicemedarbeider.

 

Hun presterte også å si; "Så du velger altså alt styret med å bytte for bare 60,- kr pr mnd?". Det provoserte meg litt, for de 60,- kr er jo en forholdsvis stor prosentvis økning...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er det noen her som har prøvd dette, og blitt oppringt av telenor etterpå? Vil fortsette å ha telenor, men hadde vært greit å fått et litt rimeligere abonnement enn det som jeg har nå. Dumt å bytte til tele2 og regne med at telenor ringer, om de ikke gjør det.

 

Ja, de er snar å ringe deg opp.

Jeg bytta til onecall fra Telenor og de tilbød samme betingelsene, riktignok mot 12 mnd binding

Lenke til kommentar

19. mars er i morgen, ikke i dag. Tilbudet gjelder vel til og med den 19.?

Sånt med datoer er alltid litt villedende. Jeg vet ikke svaret du spør etter.

 

Men, har de skrevet til 19. mars, så er det fram til og med 18. mars og (ikke til og med 19'de)

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

19. mars er i morgen, ikke i dag. Tilbudet gjelder vel til og med den 19.?

Sånt med datoer er alltid litt villedende. Jeg vet ikke svaret du spør etter.

 

Men, har de skrevet til 19. mars, så er det fram til og med 18. mars og (ikke til og med 19'de)

Tilbudet skal gjelde ut onsdag den 19. Etter min informasjon ifra Tele2. Med mindre de har nådd 10.000 abo.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har prøvd dette, og blitt oppringt av telenor etterpå? Vil fortsette å ha telenor, men hadde vært greit å fått et litt rimeligere abonnement enn det som jeg har nå. Dumt å bytte til tele2 og regne med at telenor ringer, om de ikke gjør det.

Går nok også og ringe operatøren din og fortelle om tilbudet du har sett, og om de har noen tilbud som klarer matche den prisen, eller om du må gå til konkurrenten for å få det.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen her som har prøvd dette, og blitt oppringt av telenor etterpå? Vil fortsette å ha telenor, men hadde vært greit å fått et litt rimeligere abonnement enn det som jeg har nå. Dumt å bytte til tele2 og regne med at telenor ringer, om de ikke gjør det.

Går nok også og ringe operatøren din og fortelle om tilbudet du har sett, og om de har noen tilbud som klarer matche den prisen, eller om du må gå til konkurrenten for å få det.

Kontaktet telenor på facebook og lurte på akkurat dette, men var ikke mye å få ut av det... Kan jeg få mer ut av å ringe de?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...