Gå til innhold

Bytte xbox 360 250gb mot ps3 320gb


Anbefalte innlegg

Har en xbox jeg ikke bruker, har bytta meg til xbox for forza og guitar hero. Men jeg bruker det aldri, så da håper jeg noen vil bytte med meg igjen. Personen må hatt konto her over 1 år, 18+ og pålitling da jeg aldri kommer til å godta å få en ødelagt ps3. Jeg har vel 30+ med spill, mye nytt da samt GTA5,guitar hero og masse mer..

Har også 2 kontroller, 2 gitarer og noen spill som er lagt til på xboxen. Den er som ny, ikke en skramme eller noe galt. Den er ikke hacket. Av og på knappen er touch samt cd åpneren. Ingenting er klusset på,ingen klistremerker eller dårlige knapper.

Så kan vel si at den er 100%, alle spillene funker og ingen riper. Alle har original covere.

 

Veldig viktig at PS3 har en intern harddisk som er større enn 200gb, vil ikke bytte med en ekstern ps3 med harddisk.

Spill er ikke viktig til ps3 da jeg bare vil ha ps3 som den er. Minst 1 kontroll må følge med, ingen skader eller riper på den. Alt skal funke, om det er noe galt så er det ikke vits å prøve engang. Om alt er som det skal være så vil bytte bli i fordel for deg da jeg ikke er på utkikk etter spill. Alt nytt på xboxen har en verdi på 20.000 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...