Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på vei til å kjøpe en ny gaming PC og hadde blitt ufattelig glad for en smule hjelp!!

 

Budsjettet er ikke så nøye, men vil ikke overskride 10 000 (Trenger ikke mus, kayboard eller skjermer) Og jeg planlegger å lage en på Komplett.

 

Okei, jeg trenger ikke en all verdens PC, men en som jeg kan spille liksom Day Z og League på... Den skal jo klare mye på god grafikk, men er ikke egentlig så nøye på det!

Det viktigste er at jeg har et skjermkort som kan takle tre skjermer samtidig! Er det et skjermkort som er til å anbefale?

 

Noen som er gira på å lage en PC til meg på Komplett? :))))

 

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR

lovelove

 

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tørre og påstå at du får ekstremt mye mer ved og bygge selv, jeg har gjort det selv 3 ganger, og alle 3 gangene har det gått knirkefritt. Er bare og følge instruksjoner, og kanskje se en youtube build guide eller 2 på forhånd.

 

F.x https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1367816&su=74548AA0-C0EA-49A0-A46C-6CBB3270FCB3 som består utelukkende av high end komponenter som vil både vare lenge og gi deg veldig god overall preformance. Deler kan selfølgelig byttes ut, men jeg føler jeg har lagt penger fornuftig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...