Gå til innhold

Har du lyst å spille Star Wars?


Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen! :)

 

Det er grusomt stille her inne, så jeg tenkte at jeg kunne kjøre en liten rekruteringstråd. Star Wars: The Old Republic har kommet en vanvittig lang vei den siste tiden og begynner å bli et stort og bra MMO.

 

Historiedelen i spillet er kanskje den beste. Det er 16 forskjellige klasser å velge mellom, der alle har forskjellige histore. Man kan gjøre:

- "Flashpoints" (4 som gjør et oppdrag / en bane sammen)

- "Warzones" (PvP)

- Starfight (PvP i rommet)

fra man kommer på nivå 10. Når man kommer til maks nivå er det en hel del ting å gjøre.

 

Jeg bruker en del tid i spillet og kan gjerne hjelpe til hvis akkurat du ønsker hjelp, noen å spille med eller bare en guild for ekstra XP (Guild gir 5 til 10% XP økning). Jeg spiller i to guilder, der fokuset er veldig forskjellig. Den ene er casual, der vi bare tuller og har det gøy sammen. Den andre er mye mer "hardcore", der det satses på å utføre det vanskeligste innholdet i spillet.

 

Hvis du syntes dette virker interessant eller kanskje du fikk lyst å komme tilbake til spillet igjen?

Vel, trykk her da: http://www.swtor.com/r/l6Knrd og registrer deg / logg inn. Med å joine gjennom min egen vennelink, vil du få en del ting gratis:

 

Hvis du er helt ny i spillet vil du få disse tingene gratis:

- 1x Quicktravel pass (en ekstra og gratis quicktravel)

- 5x XP boost (25% ekstra XP)

- 1x Inventory Module

 

Hvis du er preferred (har vært sub før) vil du få disse tingene gratis:

- Unlock: Inventory module

- Unlock: Crew skill slot

- Customization control: Display titles

- Customization control: Unify Colors

 

I tillegg får man 7 dagers subscription og en gratis "character transfer" sånn at man kan flytte fra en server til en annen.

 

Så hva får så jeg ut av dette da? Jeg har muligheten til å kunne få 4 "pets" og 1 "speeder" ut av det. Sjekk denne linken for informasjon om hva du og jeg får ut av at du bruker min personlige link til å registrere deg:

http://www.swtor.com/info/friends

 

Jeg spiller på "The Red Eclipse", en engelsk PVE server, på den gode siden (Republic). Du er hjertelig velkommen til å joine meg eller å spørre meg om hva som helst. Du kan skrive i tråden her inne, sende meg pm her inne eller in-game på brukeren "Essp"

 

Håper å se deg både her og i spillet.

 

Mvh

Espp

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Spilte Star Wars før, men uten å betale. Men sluttet for det ble for mye restriksjoner hvis du ikke betalte. Har dette endret seg eller hvordan er det i forhold til betalende/ikke betalende nå? Husker jeg likte spillet godt + at jeg er Star Wars fan frå før av :)

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig for meg å si egentlig. Jeg har vært betalende medlem siden jeg begynte å spille og har aldri opplevd hvordan det er å være F2P eller Preferred. Det er ganske mange forskjeller, men jeg har mange venner som er Preferred (gammel subscriber) og har kjøpt oppgraderinger og opplåsninger med in-game money.

 

Her er en liste over hva som er forskjell:

http://www.swtor.com/free/features

 

Hvis man ikke har vært subscriber før er det nok helt ok å være F2P, men det er restriksjoner så det holder.

Lenke til kommentar

Da var nok en helg med dobbel XP overstått, med feil og mangler. Hvis man gjorde flashpoints fikk man ikke dobbel XP på vanlige NPCs, i tillegg til at noen ikke fikk XP i det hele tatt.

Det vil komme en ny runde med dobbel XP i nærmeste framtid som plaster på såret, så her er det bare å henge seg på hvis man er interessert i å komme seg til maks level snarest mulig.

 

Patch 2.7 (snart 3.0 eller? ;) ) kommer snart ut på live med mange spennende nyheter. En ny warzone (pvp) og nye flashpoints. Litt synd at de blir "tactical flashpoints" siden vanskelighetsgraden er litt lett, men det gjør det også enklere for alle under 55 å finne seg en gruppe!

 

I tillegg kommer det "Nightmare mode" for Dread Fortress. Den blir sikkert alt for vanskelig som alltid, men det er jo gleden da. + mange endringer og balansering av de forskjellige klassene i spillet!

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Spilte SWTOR når det kom ut, men fant meg ikke helt til rette i spillet. Prøvde mange forskjellige klasser, men ingen falt helt i smak. Dette kan muligens ha litt med at jeg i "gamle dager" spilte SW Galaxies :w00t: Brukte et uttall timer i det spillet, vel og merke PRE CU.. Alle klassene du hadde å velge i, friheten ved å kombinere klasser, brukerstyrt økonomi (på godt og vondt)..... Det var tider det, å kunne dra til de forskjellige stedene fra filmene bl.a...

Ingen som har vært inn og testet hvor langt de har kommet med SWG Emu i det siste? Ser at mye begynner å komme på plass....

Lenke til kommentar

Testet aldri Galaxies, men har hørt litt blandene meninger. Virket som de hadde kommet ganske langt med SWGEmu. De søkte etter flere folk her nylig viser hjemmesiden, så prosjektet går nok ganske bra. Med tanke på at jeg liker Swtor ganske godt, hadde jeg sikkert likt Galaxies også. Skulle gjerne hatt litt flere steder fra filmene i Swtor, men det er litt vanskelig siden handlingen er lenge lenge før filmene.

 

Swtor 1.0 kan ikke sammenlignes med Swtor 2.0, eller 2.62 som vi får i dag. Klassene er mye mer balanserte og utfyller hverandre ganske bra. Bugs er fikset opp og massevis av nyheter i spillet. Historien er den samme, så hvis det var den du ikke likte er det ikke noe nyheter der :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at de har drevet SWGEmu i såpass mange år, så er det som du sier imponerende... Var inne og testet for mange måneder siden, og det virker som om det går riktig vei :)

Husker jeg var BH ja.... morro å gå etter Jedi's, selv om det ikke gikk like greit hele tiden..

Husker du Pistoleer/fencer comboen? Sinsyk dodge før den ble nerfet...

 

Og til trådstarter; du ville storkost deg i SWG..... hadde så utrolig mye frihet, enten om du liker PvP, PvE eller crafting.....til og med politiker kunne du være (for å kunne styre byer, om jeg husker riktig)..

 

Håper de får det klart snart, for da blir det return to SW:G....

Lenke til kommentar

Kompisen min var CM, og det var så sykt imbalanced på den tiden.

 

Husker ikke så mye egentlig, bortsett fra at jeg syntes craftinga var dødsfet, at jeg hadde ett par miners som sto rundt, og at doctorbuffs var altfor viktig.

 

Tror jeg levla hele marksman carbines kvelden jeg startet, ettersom jeg fikk en sånn go' rustning av kompisen min og en runde med heftige buffs.

 

Beste var fortsatt tidlig når jeg testa kompisen min sin account og man gikk på gruppehunts rundt coronet. Eller når man så en 2-3 BHs jage en jedi gjennom byen og fikk bakoversveis.

Lenke til kommentar
Hei igjen!


Da er det annonsert nytt innhold til spillet igjen. Denne gangen er det innhold for alle og innholdet er veldig "casual". I juni kommer "Galactic Strongholds" snikende inn i spillet. Strongholds er navnet de har kalt oppdateringen og gjenspeiler at alle får muligheten til å kjøpe seg et eller flere hus (Stronghold). Det blir din egen plass hvor du kan dekorere og styre som du vil (eller ikke vil).


Det vil blir konkurranser rundt utsende i boligen din osv. Det som er skikkelig positivt er at med ditt eget stronghold vil det også komme en "Legacy bank", som er felles for alle brukerne dine i spillet. Dette er noe som er svært savnet!!

Det vil også komme "Guild flahships" som gjør at man kan investere i egne romskip for guilden, som gir et eget sted henge ut i.


For meg ikke den beste oppdateringen, men den er gratis og det er sinnsykt mange som har ønsket akkurat dette. Som jeg forstår så er det faktisk gamle SW:G spillere som har fått gjennom denne oppdateringen.


Er oppdateringen gratis?

1) Ja, det er den.


Burde jeg subscribe nå?

1) Er du subscriber før 2.april får du 500 bonus cartel coins (1050 den måneden)

2) Er du subscriber før 4.mai får du 1000 ekstra cartel coins (1550 den måneden)

3) Er du subscriber før 11.mai får du en egen bolig og får flytte inn i den på early access den 24.juni (mot 29.juni). Boligen er verd 1.5 mill i in-game cash.


Det er helt opp til deg om det er verd det. Jeg hadde kjøpt det om jeg ikke hadde fått det gratis siden jeg er subscriber. Muligheten til å få en legacy storage er noe jeg virkelig ønsker. Det vil gjøre det latterlig mye lettere å sende utstyr og ting mellom brukerne.


Endret av ESPP
Lenke til kommentar

La inn igjen SWTOR igår kveld.... Var litt uvant gitt, husker ikke stort fra da jeg spilte fant jeg ut..

Hadde bare 3 chars, men jeg mener jeg hadde en eller 2 som var mellom level 20 og 30 når jeg avsluttet. Hvorfor får jeg ikke valg mellom dem? Ligger det begrensning i hht. at jeg ikke betaler atm?

Lenke til kommentar

La inn igjen SWTOR igår kveld.... Var litt uvant gitt, husker ikke stort fra da jeg spilte fant jeg ut..

Hadde bare 3 chars, men jeg mener jeg hadde en eller 2 som var mellom level 20 og 30 når jeg avsluttet. Hvorfor får jeg ikke valg mellom dem? Ligger det begrensning i hht. at jeg ikke betaler atm?

Hvis man er F2P skal man ha tilgang til 2, 6 hvis man er preferred og 12 hvis man er subscriber.

Lenke til kommentar

 

La inn igjen SWTOR igår kveld.... Var litt uvant gitt, husker ikke stort fra da jeg spilte fant jeg ut..

Hadde bare 3 chars, men jeg mener jeg hadde en eller 2 som var mellom level 20 og 30 når jeg avsluttet. Hvorfor får jeg ikke valg mellom dem? Ligger det begrensning i hht. at jeg ikke betaler atm?

Hvis man er F2P skal man ha tilgang til 2, 6 hvis man er preferred og 12 hvis man er subscriber.

 

Var det jeg mente også, har 6 sloter, så er vel preferred.... men har bare 3 chars der. Vet jeg hadde en BH ihvertfall.. og mener å huske at jeg hadde 2 eller var det 3 companions.. Kan vel si litt om hvilken lvl de ca var på?

Lenke til kommentar

 

 

La inn igjen SWTOR igår kveld.... Var litt uvant gitt, husker ikke stort fra da jeg spilte fant jeg ut..

Hadde bare 3 chars, men jeg mener jeg hadde en eller 2 som var mellom level 20 og 30 når jeg avsluttet. Hvorfor får jeg ikke valg mellom dem? Ligger det begrensning i hht. at jeg ikke betaler atm?

Hvis man er F2P skal man ha tilgang til 2, 6 hvis man er preferred og 12 hvis man er subscriber.

 

Var det jeg mente også, har 6 sloter, så er vel preferred.... men har bare 3 chars der. Vet jeg hadde en BH ihvertfall.. og mener å huske at jeg hadde 2 eller var det 3 companions.. Kan vel si litt om hvilken lvl de ca var på?

 

Hvis en av karakterene dine er borte, er det bare Bioware som kan hjelpe deg. Da må du ta kontakt med support center. Det som kan ha skjedd er at en eller flere har blitt flyttet til en annen server. Det kan du se når du logger inn og eventuelt går tilbake til "Server selection". Der får du opp hvor mange karakerer du har og på hvilken server de er på :)

 

Companions har ikke mye med level å gjøre, bortsett fra de du kan åpne under "Legacy unlocks". De følger historien i "Class missions" og vil bli åpnet etterhvert som du har progresjon der. På en måte er man nesten tvunget til å være mellom en spesiell lvl siden du ikke kan være lvl 10 å være på Voss f.eks.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de krympet spillet/mindre sidequests. Liker story questene, men klarer aldri fullføre de pga alle sidequest man må ta (for å holde tritt med level)....

Det ble vel sagt i starten når spillet kom at det hadde vært ett bra "singelplayer" spill, om man slapp alle sidequest (med uinteressante NPC's).

Jeg startet faktisk opp spillet idag (for å sjekke characterne jeg hadde), men som alltid med mmo sliter jeg med class valg. (har basically 1 char for hver class nå lv ~19-21).

Liker å spille healer/support, men tar så lang tid solo (igjen: med alle sidequest man må plukke opp). Jeg digger companion'ene men skulle vært noen tweaks der for hvilken man starter med.

Bounty Hunter er awsome som starter med healer comp [Mako<3], men skulle likt at Trooper gjorde det også (siden de er "mirror-class").

Lenke til kommentar

Skulle ønske de krympet spillet/mindre sidequests. Liker story questene, men klarer aldri fullføre de pga alle sidequest man må ta (for å holde tritt med level)....

Det ble vel sagt i starten når spillet kom at det hadde vært ett bra "singelplayer" spill, om man slapp alle sidequest (med uinteressante NPC's).

Jeg startet faktisk opp spillet idag (for å sjekke characterne jeg hadde), men som alltid med mmo sliter jeg med class valg. (har basically 1 char for hver class nå lv ~19-21).

Liker å spille healer/support, men tar så lang tid solo (igjen: med alle sidequest man må plukke opp). Jeg digger companion'ene men skulle vært noen tweaks der for hvilken man starter med.

Bounty Hunter er awsome som starter med healer comp [Mako<3], men skulle likt at Trooper gjorde det også (siden de er "mirror-class").

Er egentlig litt glad for at de starter med forskjellige companions. Det "tvinger" deg til å spille litt anderledes selv om det er en "mirror class".

 

Er helt enig i at det er kjipt å måtte gjøre alle missions på en planet for å være klar for neste. Det du kan gjøre, noe jeg gjør, er å ta et flashpoint og litt warzone hver av dagene man levler. Da går det ganske mye kjappere og man slipper unna alle side oppdragene.

 

Nå som Kuat flashpointet er kommet, er det ganske mye lettere å få gruppe uansett level. Man blir automatisk bolstret opp til lvl 54 og siden det er "tactical flashpoint" kan man entre med f.eks 4 dps. Har ikke ventet lengere enn 10 minutter før jeg har fått meg gruppe, så jeg syns det er veldig effektivt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...