Gå til innhold

Refleksjon: Merkelig Spotify-glipp skapte trøbbel


Anbefalte innlegg

Bare en liten sidenotis utenfor artikkelens egentlige budskap, ikke for å lage kvalm eller noe. :-)

Hvorfor ikke ha et eget spotify abb til poden? Jeg husker den gang jeg var ung og fikk penger til å kjøpe et album i uka. Hundreogtjue-hundreogsytti spenn kosta det. Eller 99 kroner om de var på tilbud på Free Record Shop i Karl-Johans gate. Nå snakker jeg med foreldre på samme alder som meg som synes det er for dyrt å ha eget musikk-abb til 99 kroner måneden til poden. Alle endrer synspunkt når de blir minnet på hvor lite penger det egentlig dreier seg om i forhold til da vi var unge.

 

Gi kidsa musikk!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedd meg også, det er nok et resultat av at man har spotify åpen flere steder og i mitt tilfelle fordi jeg deler kontoen min.

 

Men det er bare å velge høyttaler-ikonet (nederst til høyre på android appen) og sette at lyden skal spilles på din egen enhet.

 

Om det er en bra feature er jeg mindre sikker på, litt annoying, men venner seg vel til det.

Lenke til kommentar

Ny funksjonalitet er bra det, men da bør det kommer klarere frem hvilken enhet musikken spilles av på. Og når man åpnet Spotify på f.eks telefonen, bør man som standard spille av på den enheten man er aktiv på frem til man selv velger å sende musikken et annet sted.

 

Storveis at telefonen min begynte å spille 10.000 lovers mens jeg sitter på jobb, fordi fruen vil høre på musikk på vei til sitt arbeidssted...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare en liten sidenotis utenfor artikkelens egentlige budskap, ikke for å lage kvalm eller noe. :-)

Hvorfor ikke ha et eget spotify abb til poden? Jeg husker den gang jeg var ung og fikk penger til å kjøpe et album i uka. Hundreogtjue-hundreogsytti spenn kosta det. Eller 99 kroner om de var på tilbud på Free Record Shop i Karl-Johans gate. Nå snakker jeg med foreldre på samme alder som meg som synes det er for dyrt å ha eget musikk-abb til 99 kroner måneden til poden. Alle endrer synspunkt når de blir minnet på hvor lite penger det egentlig dreier seg om i forhold til da vi var unge.

 

Gi kidsa musikk!!

 

Enig i det. Egne kontoer skal begge ungene få / få lov å tjene seg opp til, men de må bli litt større først. 6 og 8-åringen tjener langt fra 100 kr uka i lommepenger så er litt tidlig å spytte inn såpass med penger bare fordi de skal høre på Gangnam style eller Minecraft-sanger (sukk) ørten ganger iløpet av en kveld :-) Men det skal bli DEILIG å få kontoen for seg selv i framtida... med mine relevante sanger istedenfor barnesanger og annet ræl til forslag for ny musikk "jeg liker" :-)

 

Ønsker meg igrunn familie-abonnement på spotify med flere brukerkontoer.

Lenke til kommentar

 

 

Bare en liten sidenotis utenfor artikkelens egentlige budskap, ikke for å lage kvalm eller noe. :-)

Hvorfor ikke ha et eget spotify abb til poden? Jeg husker den gang jeg var ung og fikk penger til å kjøpe et album i uka. Hundreogtjue-hundreogsytti spenn kosta det. Eller 99 kroner om de var på tilbud på Free Record Shop i Karl-Johans gate. Nå snakker jeg med foreldre på samme alder som meg som synes det er for dyrt å ha eget musikk-abb til 99 kroner måneden til poden. Alle endrer synspunkt når de blir minnet på hvor lite penger det egentlig dreier seg om i forhold til da vi var unge.

 

Gi kidsa musikk!!

Enig i det. Egne kontoer skal begge ungene få / få lov å tjene seg opp til, men de må bli litt større først. 6 og 8-åringen tjener langt fra 100 kr uka i lommepenger så er litt tidlig å spytte inn såpass med penger bare fordi de skal høre på Gangnam style eller Minecraft-sanger (sukk) ørten ganger iløpet av en kveld :-) Men det skal bli DEILIG å få kontoen for seg selv i framtida... med mine relevante sanger istedenfor barnesanger og annet ræl til forslag for ny musikk "jeg liker" :-)

 

Ønsker meg igrunn familie-abonnement på spotify med flere brukerkontoer.

 

 

Hvorfor det når du kan gi dem gratisversjonen? Alle kan få egen brukerkonto uten at det koster noe som helst. Selv billigversjonen holder lenge til ungene, så det koster ikke 99kr pr måned.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...