Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor heller ikke vurdere Sapphire Radeon R9 280X 3GB Dual-X OC i den prisklassen gir et slik skjermkort langt mere for pengene.

Hei. Han spør om to kort og du kommer med noe annet? Ikke missforstå meg har ikke noe i mot ditt valg, men er ikke det han spør om.

Men når det er sakt så er det to bra merker, men jeg kjøper evga og har aldri hatt problemer med dem, kan dessverre ikke si det samme om msi?

Lenke til kommentar

Viss du tar den hos netonnet sammenlignet med MSI kortet du linker til, så går du for Evga pga pris, ellers så kommer dem ganske likt ut, hadde det vert high end kort du hadde gått for, tenker da på classy vs lightning så hadde dette blitt vanskelig, men det midrang kortet du velger der så er det bare etter pris, så lenge det er 3rd parts kjøler påmontert :)

Lenke til kommentar

Viss du tar den hos netonnet sammenlignet med MSI kortet du linker til, så går du for Evga pga pris, ellers så kommer dem ganske likt ut, hadde det vert high end kort du hadde gått for, tenker da på classy vs lightning så hadde dette blitt vanskelig, men det midrang kortet du velger der så er det bare etter pris, så lenge det er 3rd parts kjøler påmontert :)

Hva hadde du tatt`? Lightning vs Classy, Jeg hadde gått for Classy pga EVGA sin kundeservice og garanti :)

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig valg egentlig. Spesielt når du ikke får tak i evbot? lengre til classyen. Ang lightning så må du kontakte MSI så får du lov å blodklokke denne til de grader gjennom afterburner, så vanskelig valg sånt sett.

 

Luftkjøling så hadde det blitt lightning, vann classy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...